JEG KAN IKKE TRO JEG GJØR DETTE

Hei alle sammen!

Da har jeg bestemt meg for å ta toget til Gjøvik rundt 6 tiden i morgen tidlig. Ja, du leste riktig. Og nei, jeg tror ikke det har rablet for meg. Leo har (forståelig nok!) vært veldig urolig på toget de andre gangene jeg har tatt tog, så derfor bestemte jeg meg for å bestille billett på det tidspunktet han vanligvis sover, sånn i forhold til rutinene hans. Kanskje jeg er heldig og han sover hele turen!

Uansett, nå befinner jeg meg i sofaen hos tanten min! Leo og jeg trillet hit i 8 tiden, og har vært her siden. Vi har kost oss med nachos, litt godteri og te, og har selvsagt kost oss masse med Leo! I stad måtte vi skifte klær på lille gutten, og jeg hadde ved en feiltakelse lagt igjen skiftet hjemme istedenfor i stellevesken, dermed måtte tanta mi lete etter noe babyklær fra søskenbarnet mitt og fant noe han kunne bruke. Det var så spesielt og koselig å se at kusina mi har brukt nøyaktig de samme klærne når hun var liten! Nå har han fått mat, og ligger nå og sover på tanta mi ♥

Nå senere i kveld skal jeg trille hjem, legge Leo, og pakke til imorgen for jeg selv stuper i seng! Ønsker dere en fantastisk kveld videre ♥

11 kommentarer

Siste innlegg