BAK FASADEN

Føler dere at dere kjenner meg?

Jeg synes det er ekstremt overveldende hvor mange som er innom bloggen min hver dag. Når jeg klikker meg inn på statestikken er det for meg fryktelig høye tall, og jeg glemmer kanskje litt at det ikke bare er tall, men mange mennesker.

Jeg viser kanskje ikke så mye av hvordan det er bak bloggen, deriblant bilder dere aldri får se, og tenkte derfor å vise litt av det i dag ♥

“Nei, mamma! I dag er jeg for trøtt for bloggbilder!”

I dag og…

Ikke helt min bildedag dette…

“JEG KOMMER TIL Å SKRU AV FIFA FREDRIK!! GI DEG”

“NEI NEI NEI DET ER IKKE SÅNN DU SKAL TA BILDENE FREDRIK”


Og helt til slutt, et bilde av meg tatt 2 uker etter fødsel. Her var strekkmerkene ekstra synlige, jeg var ikke sylslank (LANGT der i fra) og jeg følte meg rimelig ille. Enda hvor mye jeg oppfordrer til at man skal like seg selv uansett, så er det vanskelig å faktisk å gjøre det.

Nå, to måneder senere (jeg lar være å poste bilde av dette, og ikke bare fordi det er veldig lite relevant for innlegget, men også fordi jeg vet selv at jeg ser veldig veltrent ut til å ha født for nesten 3 måneder siden) har jeg nesten kroppen min tilbake. Er det ikke utrolig hva som skjer på kort tid?

5 kommentarer
    1. Synes det er så godt at du viser hvordan det er “bak fasaden” også! 😀 Jeg er fast leser og synes det er så gøy å se hvordan dere har det, for du er bare to mnd. gammlere enn meg, så gøy å se hvordan du har det som ung mor! Du passer morsrollen kjempegodt også!! 🙂 <3

    2. Det siste bildet var absolutt det beste!
      Da jeg fødte i desember i fjor så var jeg så redd for å vise meg frem til alle pga strekkmerker og “mamma-mage”, men pga slike vakre personer som deg så fikk jeg motet tilbake og begynte å like meg selv igjen. Jeg likte kroppen min før jeg ble mamma, men jeg elsker “mamma-kroppen” min! Strekkmerker og “mamma-mage” minner meg om tiden jeg gikk gravid og hvilket fantastisk liten skapning jeg bar på.
      Tusen takk for at du tør å vise det “uperfekte”. Det er i mine øyner det som er perfekt!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg