DETTE KAN IKKE SKJE

Fredrik er lidenskapelig opptatt av fotball, og det har han vært siden dag 1 i forholdet vårt. Ironisk nok, da jeg hater fotball. Eller hater er kanskje et sterkt ord, jeg misliker fotball. Det er ikke helt min greie, om jeg kan si det sånn. Jeg kan gjerne sitte å se på at Fredrik tar seg et par fifakamper og prøve å si de riktige navnene på fotballspillerne han bruker (Hvilket jeg sjeldent greier), og jeg kan gjerne være med han og vennene hans for å se på diverse fotballfinaler eller kamper, men når det blir 10 kamper etter hverandre kjenner jeg at øyelukkene bare trenger seg igjen. Det blir liksom litt for kjedelig for meg i lengden.

Men nå har det som ikke skulle skje, skjedd. Leo også blitt bitt av basillen! Se bare her!


Jeg har en liten magefølelse på at han kommer til å bli en liten fotballfyr han der, altså. Dessverre for meg! Haha, neida. Det skal jeg nok fint overleve ♥ Bare koselig for pappaen hans det!

Nå i dag har jeg vært en liten tur i byen, har vært i ekstremt dårlig form i dag men sånn er det bare noen dager. Ble heldigvis bedre når jeg fikk sovet noen timer i dag tidlig! Det ble litt shopping på Leo i dag også, og ettersom mange spør om jeg kan legge ut bilder av hva jeg kjøper tenkte jeg å vise dere litt fra i dag.

Så vil jeg takke alle for gratulasjonene jeg fikk i går! Tusen takk, alle sammen. Det var så koselig å se at så mange gratulerte meg på 17-års dagen min! Nå skal vi straks ut for å spise sushi, jeg er jo blogger så det er vel strengt tatt obligatorisk, eller hva? Senere i kveld skal Leo til farfaren sin og vi skal småfeire gårsdagen med kinoen jeg har gledet meg til i sååå lang tid nå! Håper alle får en fantastisk kveld videre ♥

11 kommentarer
    1. Riktig lag har han ihverfall 😀 Utrolig nydelig sønn dere har, og du er så flink til å skrive! Stå på 🙂

    2. Jeg kan berolige deg med at å være fotball-mamma som følger guttungen på trening og kamp er mye bedre enn å se fotball på tv. Og fordelen med en fotball-gutt er at du slipper at Fredrik fyller hodet ditt med fotballprat – han kan jo i stedet dele alt dette med Leo! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg