PLUTSELIG SKJEDDE DET

I dag skjedde det jeg har ventet på såå lenge! Eller, ikke jeg, vi! ♥

I dag forvillet Leo, Fredrik og jeg oss bort på et kjøpsenter (til tross for min elendige form) for å kjøpe litt nødvendigheter. Deriblant noen nye bukser til Leo, verdens fineste pysjbukse til meg selv, litt mer klær til meg selv, (Dear lord.. Hva skal jeg gjøre med alle klærne mine? Salgsblogg?) og litt gaver, som for så vidt ikke var til meg selv!

Vi skulle innom KID før vi tenkte at vi måtte dra hjemover, og i det vi står i kassen og skal betale, hører vi plutselig en trillende liten latter. Min umiddelbare reaksjon var at det måtte være en annen baby inne på denne interiørbutikken, men der tok jeg sannelig feil. Jeg snur meg til den lille gutten vår som har tidenes største glis midt i ansiktet sitt, før det kommer enda en liten latter. 


Helt ut av det blå lo han for første gang. Ingen av oss gjorde noen grimaser eller lagde noen morsomme lyder, det skjedde bare sånn plutselig når han satt i armene på Fredrik, sånn som han gjør ca 50 ganger daglig til vanlig også. “ÅÅÅÅÅH FREDRIK HØRTE DU DET?! ÅÅÅÅh. Fredrik, det var den første latteren hans!” utbrøt jeg. Det sa jeg for øvrig hele trilleturen hjem også. Jeg synes det var såå stort, selv om sikkert ikke alle synes det er like stort.

Jeg har forsøkt iherdig å få han til le etter vi kom hjem, men foreløpig uten hell! Gleder meg til han ler igjen, det var så ufattelig herlig ♥

15 kommentarer
    1. Ååååå jeg husker så godt når søstra mi lo for første gang <3 hu er rundt 10 måneder nå så det er en liten stund siden, men husker det så godt. Jeg kan virkelig kjenne meg igjen i det du skriver, selv om det ikke er mitt barn da, bare søstra mi 🙂
      Forresten super blogg 😉

    2. Hvor er de tykke sengebeskytterne kjøpt?:) kan du ikke skrive hvor ting er fra også? Leter etter tykke og fine sprinkelbeskyttere!

    3. Ingrid: Denne er fra mynte! 🙂 søk dem opp på Facebook!

      Svarer på hvor alt er fra i kommentarfeltet, men i og med at det meste er en god stund siden jeg har kjøpt, ville det bare vært unaturlig å skrive det i et innlegg som dette, hvis du skjønner? Kan sikkert ordne et innlegg om du ønsker det 🙂 Klem!

    4. Vi som har barn kjenner igjen følelsen av stolthet❤️All utvikling av sin vakre skatt er dyrebar. I dag lærte min lille 2 åring å sykle på trehjul sykkel. Litt stolt mamma som sto å klappet i hendene hihi

    5. wow vaker uge og vaker du er elsker blogg innlge dine <3
      takklig fine kommer min blogg og fra din blogg til min blogg chett her blogg søde vaker deg <3
      nydelig kveld videre <3 søde deg <3
      hadde gla sett stor pris lese komme min blogg og <33

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg