JEG ANGRER DYPT

… For at jeg tok på meg bukse og lang genser i dag når det er pokkers 70 varmegrader ute! Er det mulig eller? God dag, dere ♥

Nå sitter jeg på stranden med Leo og Marthe, og vi har vært her en times tid. Kjempekoselig å se henne igjen! Moren og lillesøsteren hennes kom også en liten tur! Vi gikk innom butikken på vei hit og kjøpte jordbær, sjokoladeboller, og juicebrus, og siden har vi bare kost oss med det fantastiske været! Til tross for at været nå har roet seg litt med tanke på varmegradene, var det helt sinnssykt når vi gikk ned hit i stad!

Det er så herlig å være ute for tiden! I går jeg var jeg også ute en tur, men da på bryggen med ei venninne for å ta en iskrem. Elsker Larvik på sommeren! Glemte faktisk den fine solhatten til Leo hjemme, men vi har holdt oss i skyggen så det gikk heldigvis bra!

Åh, tror dere jeg gleder meg til det er så varmt hver eneste dag eller? Jeg må ha glemt hvor deilig det er med varme, ettersom jeg ikke var ute overhode i varmen i fjor som gravid. 

Fredrik er dessverre ikke med (skal forsøke å få ham med neste gang)  fordi han har fri og skal male litt hos sin far i dag, noe han også gjorde i går. Og senere i kveld skal jeg rydde masse i leiligheten, smått begynne å se hva jeg skal ta med meg av klær til den nye leiligheten, og fortsette å se etter nye møbler. Har allerede funnet stoler, spisegruppe og ny seng! Gleder meg til å vise dere når vi har fått det på plass i den nye leiligheten.

Håper dere har like fint vær hvor enn dere er hen! Ha en flott dag videre ♥

7 kommentarer
    1. Det så deilig ut! Jeg trenger din hjelp! Min beste venninne fikk nettopp en liten baby og jeg aaaner ikke hva jeg skal kjøpe I gave…var det noe spesielt du ønsket deg eller trengte da Leo ble født?

    2. Jeg er 17år blir 18 om en mnd å venter en baby i september! Jeg lurer på om jordmoren snakket noe om støtte fra barnevernet til deg å leo? For d gjør de til meg, og jeg blir litt usikker men vet at mange under 18 å tilgomes 18 får disse tilbudene å tar i mot. Tok du i mot støtte om d vart bringt på bane?

    3. Jeg har 3 uker til termin, helt forferdelig å være høygravid nå som gradestokken kryper mot 30 grader. Hehe! Du er en fantastisk flink mamma 🙂

    4. Anonym: Hei 🙂 har ikke hørt noe om støtte fra barnevernet i det hele tatt, og vi har heller ikke hørt noe fra de 🙂
      Hadde selvsagt etterspurt støtte om jeg hadde følt at vi hadde hatt behov fpr det, men det har det ikke vært foreløpig! 🙂

    5. Leser bloggen din hver dag! Syntes du er veldig reflektert og moden til å være så ung! Syntes du virker til å være verdens beste mamma! Stå på!
      Btw, er det Mary Kay solkrem? ^^ isåfall velig godt valg av solkrem!

    6. Hei, lurte bare på om dere eier begge leilighetene nå? Leo er forresten utrolig søt! 🙂
      Stå på!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg