JEG TOK IKKE FEIL!

Annonselenker

Hei alle sammen ♥

Denne dagen har gått fort unna! Nesten litt for fort egentlig, ettersom jeg knapt har fått spist og dermed har holdt på å besvime. Jeg må se til å skjerpe meg, å spise er superviktig og det bør stå langt oppe på prioriteringslisten min.

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra hudpleiesalongen, jeg har endelig fått litt farge og var tidligere i Stavern for å sette på nye vipper. Det er så fryktelig deilig å gå uten sminke, og spesåielt nå på sommeren! Akkurat nå står Fredrik og maser om at jeg må blogge, mens han koser med Leo og jeg sitter som en stiv pinne i sengen i frykt for å få skjoldete ben etter spray tanen. Dere skulle likt og sett oss nå!

Vi skal nemlig ned på bryggen med noen venner av Fredrik for å spise mat i kveld, og det skal bli skikkelig deilig. Været har det ikke vært noe å si på i hele dag heller, og jeg kjenner at følelsen av at det er sommer er godt forsterket.

Er ikke skoene mine bare helt ekstremt fine? Du kan finne dem HER ♥ (Adlink)


Uansett. Husker dere at jeg nevnte at jeg trodde Leo begynte å få tenner for en god stund siden? Ja, jeg hadde faktisk rett. Tro det eller ei. Det var nesten ikke synlig i starten (selv om jeg med mine øyne så det godt) og derfor så heller ikke helsesøster det, men nå har det virkelig begynt å komme nøyaktig der hvor jeg trodde det var noe på gang. Også så tidlig? Eller? Det er jo tidlig, ikke sant? Han var jo 10 uker sist mandag. Begynner å bli stor gutt, han vokser så mye for hver dag ♥ Når jeg sa det til han i stad var det akkurat som at han skjønte hva jeg sa, han satt og smilte bredt som bare det.

Det er hvert fall ingen tvil, Leo hadde nemlig tygd på en flaske slik at åpningen på smokken på flasken hadde blitt ødelagt! Nei, jeg fatter ikke hvordan han har fått det til jeg heller, ettersom tennene som begynner å komme ikke akkurat er fortenner.

Nå må jeg løpe ut døren! Vi er allerede 20 minutter forsinket på grunn av treigingen i denne familien (altså meg) Ha en fantastisk fredagskveld, vi snakkes!

 

8 kommentarer
    1. kjøp bitering til han sånn som du legger litt i frysen la den ligge der en stund også er den kald lindrer også har han noe og bite i en flaske 🙂

    2. jeg syntes du er en helg fantastisk blogger! Og en av de beste tingene ved bloggen din er at du ikke har ekstremt mye merkeklær på Leo❤️ Lykke til videre

    3. det er ikke tidlig å få tenner 🙂 er mange barn som blir født med tenner også 🙂 alle barn er forskjellig 🙂

    4. carina: Jaa, har sett at det er barn som blir det! Men er nesten ingen som har trodd på meg når jeg har sagt at Leo er i ferd med å få tenner, så ble litt usikker på om det er veldig uvanlig 🙂 Takk for svar!

      Ha en fin kveld videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg