DETTE MÅ DERE SE!

Hei dere ♥

Håper lørdagen deres har vært bra hittil! Min startet i 10 tiden når Fredrik kom inn på rommet og skulle lure med seg pcen ut i stuen, han klarte med det å miste laderen på gulvet å vekke meg. Jeg sovnet riktig nok igjen, og våknet i 11 tiden sammen med Leo. Fredrik hørte at Leo våknet og kom stormende inn for å så si at han gjerne kunne ta med Leo ut i stuen slik at jeg kunne sove litt. Lykke! Morgenene med Leo er selvsagt best, men jeg må innrømme at det av og til er deilig å kunne sove bare litt ekstra. Snille Fredrik!

Deretter sto jeg opp igjen etter et kvarter (det var tydeligvis ikke meningen at jeg skulle få bare noen minutter ekstra på øyet) og vi hadde en småtravel morgen inne i leiligheten med koking av flasker, pakking av stellebag, finne klær (bare det er et kapittel i seg sev) men vi kom oss ut døren på vei til kjøpesenteret.

I dag har det vært helt OK vær her i Larvik, det har vært varmt, men ikke for varmt. Det synes jeg var deilig etter den ekstremt varme gårsdagen! 

Over til overskriften.. Dette måtte dere bare se, jeg måtte bare ha det med i innlegget. Var ikke disse bildene av Leo bare helt fantastisk herlige? Fikk lyst til å henge dem opp i stuen, faktisk! Det fine smilet da ♥ Kan dere fatte at han er 11 uker på mandag?

Nå holder jeg på å lage litt mat, og senere skal vi fortsette på den nye seongen av Orange is the new black. Det ble litt sent på oss i går på grunn av den nye sesongen, kan du si…

Vi snakkes!

5 kommentarer
    1. Hei 🙂
      Vist du syns koking av flasker er travelt så kjøpt ei sterliseringsmaskin til flasker ☺ mye enklere og mye mindre tid 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg