LEO ER 12 UKER GAMMEL

.. Riktig nok i morgen, men allikevel!

Nå har den lille, store gutten vår rukket å bli 11 uker om veldig kort tid, og det er utrolig morsomt å se tilbake på hvordan han har utviklet seg. I starten var han så og si rolig og stille hele tiden, og det har forandret seg litt. Han er veldig bestemt, sta, og vet godt hva han vil og hvordan han vil ha ting. Mye har forandret seg på disse 11 ukene!

Han smiler når vi snakker til ham, ler når vi leker litt med ham, og elsker å bli kost og dullet med. I starten sov og spiste han jo nesten bare, men nå er han veldig mye våken og ekstremt nysgjerrig på tingene rundt seg. Han elsker oppmerksomhet, trilleturer, uroen hans som henger over sengen, og det han kanskje elsker aller mest; å sove på brystet til pappa.

Jeg har også nevnt at Leo begynner å få tenner, så det vet dere jo. Han har begynt å miste hår, så dere kan tro jeg skvatt når jeg så nede i dagsengen hans i går tidlig! Vekten hans er jeg litt usikker på nå, dette skal jeg sjekke på i morgen på helsestasjonen, men jeg vil tippe 6500 gram. Ellers bruker han nå fortsatt 62 i klær, jeg har kjøpt inn en del i 68 til når han begynner å bruke det, og 56 passer definitivt ikke lenger.

Han svarer med masse babling når man snakker til ham, og de små øynene hans lyser opp av nysgjerrighet når man lager forskjellige lyder. Han vil gjerne utforske alle omgivelsene. Han er blitt utrolig sterk i både nakke og ben, og vil aller helst stå på sine egne bein mens vi holder ham, noe vi er forsiktige med. Men om vi gleder oss til den dagen han faktisk reiser seg opp på egenhånd? Jepp!

Han har for alvor begynt å likne litt mer på mammaen sin, og ikke bare Fredrik. Jeg synes for så vidt fortsatt at han absolutt ligner mest på Fredrik, men jeg ser godt at han har mine blå øyne!

Han nærmer seg 3 måneder med storsmskritt, og vi er selvsagt stoltere enn noen gang ♥ Fineste Leo!

12 kommentarer
    1. Sikker på at det ikke er 12 uker? Innbiller meg gutten din ble født dagen før min, min ble født 24.03 🙂

    2. Jaa, jeg har telt på kalenderen 100 ganger for å være sikker ettersom jeg er fjern selv! Hihi 🙂 Det er veldig forståelig og du er IKKE alene om å være fjern <3

    3. Heia😚 jeg er kjempe stolt av deg👌 du viser stadig mer og mer at du kommer til og bli en go mor for Leo❤️
      Legg alt hat og hets bak deg! Å tenk at leo kunne ikke ha dått en ber mor en d han har nå! Du er helt topp☺️
      Jeg er stolt over deg for det du har greid😚

    4. Haha ammetåke?? Jeg er veldig sikker på at han er 3 mnd nå! 12 uker 🙂 det er ihvertfall Olivia og hun ble født 4 dager før Leo 🙂 har selv gått i surr med ukene har måtte telt meg frem på kalenderen noen ganger 😀
      <3

    5. Haha, du er søt! U må jo endre til 12, i innlegget også :p står 12 som overskrift og 11 i tekst 🙂 du er søt! Gratulerer med 12 ukers 😀

    6. Den endelige øyenfargen er ikke ferdig utviklet før 1-3 år 🙂 så kan hende han får en helt annen farge på øynene!

    7. Såååååååå herlige liten prins<3 🙂 Kjempe fine 😀 bra skreve om lille fineste Leo. 🙂 Tenner alt ja, var ikke det tidlig eller? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg