BABYSHOWER

God kveld alle flotte lesere ♥

I dag har jeg vært med på å overraske flotteste Marthe (du kan lese bloggen hennes HER) med babyshower, og det var utrolig koselig. Jeg kjente ikke så mange av de andre vennene hennes, men de virket som en utrolig herlig gjeng!

Jeg fikk vite om babyshoweren for noen uker siden, og jeg må innrømme at det har vært litt vanskelig å holde det skjult. Heldigvis hadde ingen røpt seg, så hun ble utrolig overrasket og såå glad!

Fra meg fikk hun en lekker ammepute, rosa mykt fleeceteppe, en tights med blonder, og en karusell-spilledåse, som jeg har i blå til Leo.

Jeg var ikke helt fotogen i dag, men det tåler dere! Forhåpentligvis 🙂

Ville så gjerne vise dere det jeg hadde kjøpt tidligere, men kunne ikke det når jeg vet at Marthe leser bloggen min! Det ble litt grilling, masse brus, kjempegode kaker og selvsagt en del fotografering! Hun fikk såå mye fint til Olivia som kommer i september.

Jeg kom akkurat inn døren, og er egentlig veldig sliten! Fredrik er borte med Leo hos noen kompiser for å se fotball, og jeg tror de har kost seg minst like mye som det jeg har i dag. Når han og Leo kommer hjem blir det litt mammakos før jeg skal ut å jogge, som jeg nå gjør annenhver dag. 

Ellers er det mandag og helsestasjonen i morgen, Leo 12!!! uker, ikke 11 uker som jeg først skrev i forrige innlegg. Nå har jeg jo sluttet å amme, så hva skal jeg egentlig skylde på? Kan jo ikke skylde på ammetåken nå lenger.. Er det mulig.. Jaja, godt dere følger med bedre enn jeg gjør selv! ♥

Håper alle har hatt en strålende lørdag hittil!

EDIT: mente selvsagt søndag…

7 kommentarer
    1. Du kan fortsatt skylde på ammetåka, det gjør jeg enda også, selv om sønnen er flaskebarn! 😀 Alle jeg kjenner sier at “ammetåka” gjelder for alle mødre som er hjemme med babyer, da de lever i sin egen boble og blir fjern av det, så vi holder på den vi, tenker jeg 😉

    2. Hehe, akkurat den ammetåka kan du bruke for alt det er verdt til Leo flytter ut… Det heter nemlig ikke ammetåke, men mammatåke… Nå har jeg verdt mamma i snart 14 år, og jeg bruker den enda… Hehe…

    3. Hei 🙂 kan jeg spørre deg hvorfor du ikke ammer lengre? Jeg fikk ikke til ammingen i begynnelsen, min jente var 2,5 mnd da hun endelig tok puppen, men da hadde jeg så lite melk igjen. Jobbet hardt den siste mnd for å få opp produksjon og nå får hun 50/50 men mm og mme.

    4. Du må bare skylde på ammetåka 🙂 Ammetåka kan vare lenge!!!! Har fortsatt ammetåke, og jeg sluttet å amme for to år siden! Men skal ha baby om en måned, så tåka er vel tilbake? Tok bussen til byen i går for å hente bilen min- gjett hvem som hadde glemt bilnøklene hjemme… Mannen min har også hatt sterk ammetåke med alle tre!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg