JEG ER ET DÅRLIG MENNESKE

Har helt glemt å fortelle dere om en episode som hendte for en stund siden, og nå kjenner jeg at måå dele det med dere. 

Jeg er jo fryktelig åpen, og det har jeg vært siden dag 1, jeg fortalte dere jo til og med at jeg ble gravid på prevensjon med Leo. Dermed ville jeg unektelig havne i den situasjonen som sist, at jeg finner det ut senere på et legekontor med moren min, og tar derfor regelmessige graviditetstester for sikkerthetsskyld. Ikke at jeg fant det ut sent sist gang, men jo fortere du finner det ut, jo bedre er det. 

Fredrik er (som jeg har nevnt et par ganger) ikke fryktelig interessert i å få en lillesøster på en god stund, for å si det sånn. Faktisk, så er han veldig uinteressert i akkurat det der. Rare greier.. Uansett. Jeg tenkte derfor å lure ham litt. Mamma har alltid sagt at jeg er en god skuespiller, så hvorfor ikke.

Jeg går ut av badet etter å ha tatt testen, og han sitter i stuen så han kan ikke se meg. “Freedriiiik?” sier jeg med en stemme preget av liksom-gråting og snufsing. Det blir helt stille. Etter litt tid hører jeg “Ja?” Og han er like rolig som alltid, jeg kan høre hvor nervøs han er. “Jeg er.. Jeg er gravid” sier jeg med enda mer liksom-gråt i stemmen. Plutselig hører jeg noen som reiser seg rolig fra sofaen og er på vei mot den lille gangen hvor jeg står. Han kommer rundt hjørnet og jeg utbryter “HAHA, JEG TULLA!!”

Han synes ikke det var like morsomt som det jeg kanskje synes, men etter å ha fått ut at han synes jeg var ganske slem og et dårlig menneske et par hundre ganger, så lo han litt han òg. Får håpe jeg ikke blir gravid på en stund, for da tror han vel ikke på meg!

11 kommentarer
    1. Nei får ikke håpe du blir det enda, nå må du tenke på utdanning først for å sikre framtida til deg og lille Leo 🙂

    2. Det der var rett å slett bare slemt for Fredrik.
      Og du må slutte med å skrive så depressive overskrifter!
      Du er bare desp etter lesere

    3. Anonym: Jeg leste kommentaren din til han, og det eneste han sa var “Folk skjønner ikke tull ass” 🙂

      Du kan ikke fortelle meg hva jeg skal slutte med og ikke. Ikke lesere, lesere har jeg nok av, men jeg er nok litt desperat etter sidevisninger 🙂

    4. Hei! Kunne du hatt skrevet litt om hvordan det er å vær ung gravid, å viss eg par ønsker seg barn litt ungt om du ville anbefalt det..?
      Og ikke minst hvordan det går med penger å leien å alt det.
      Takk på forhånd 🙂

    5. Hahahah, du er ABSOLUTT ikke den første som har gjort det der :p
      jeg ble selv gravis 1 mnd etter jeg fikk lille.
      Men ua sett så er det like morsomt hver gang en sier man er gravid igjen. Er liksom en ting de aldri slutter å bite på xD

    6. Hahahaha! Spøke må man en gang i blandt. Bare ikke ta denne spøken for mange ganger som du selv sier.
      Venninna og x’en hennes som har to barn nå. Lurte meg såå mange ganger. Den dagen hun ringte meg og sa hun gravid trodde jeg absolutt ikke på henne :p Det tok tid haha

    7. Fredrik vil ikke ha en lillesøster?? Eller leo vil ikke ha en lillesøster og Fredrik ikke en unge??😂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg