DET MÅ TA SLUTT

Hei alle fininger!

Håper dagen deres har vært strålende. Her hat det gått unna alt for fort, og pakkingen er om ikke så lenge over. Nok om det. I dag ble det middag ute. Igjen. Jeg har sagt det til Fredrik, og nå sier jeg det til dere: Vi kan seriøst ikke fortsette med det. For det første bør jeg lage hjemmelaget mat hjemme fordi det er best, for det andre er det mye sunnere om man lager selv, for da har man bedre kontroll på hva man putter i maten, og for det tredje blir det fryktelig dyrt med middag ute hver dag i lengden! Så når vi flytter nå blir det slutt. Nå ble det riktig nok slik i dag fordi vi hadde pakket ned alt av bestikk, tallerkener og ja.. Egentlig alt på kjøkkenet! Sånn går det når du blir litt vel ivrig med flyttingen…

Jeg har sett at noen av dere har savnet matoppskrifter i bloggen min, og jeg skal virkelig se hva jeg kan gjøre! Blir veldig godt å få utvidet bloggen min litt, til mer enn bare hverdagen min som mamma.

Uansett, det ble italiensk pizza til middag, og jeg trenger vel ikke fortelle dere at det var himmelsk? Ruccola er så fantastisk godt på pizza at jeg har ikke ord. Leo spiste riktig nok melk, og han var strålende fornøyd han også 🙂

Nå roper badet på meg, og Leo har endelig sovnet! Vi snakkes senere ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg