SE HVA JEG FANT!

 

Nå er jeg spent her, hva tenker dere? Det øverste bildet er meg som baby! (og beklager et rett ut bedritent bilde) Jeg skulle gjerne tatt med et ordentlig bilde av Leo også som er tatt i dag, men ettersom han ligger og sover ville jeg ikke vekke den lille gutten min. Men dere vet jo hvordan han ser ut regner jeg med! Ligner vi litt? 

Jeg ser at flere av dere kommenterer på blant annet instagramkontoen min at Leo begynner å bli så lik meg! Jeg ser det kanskje ikke like godt selv, for jeg ser bare at han er kliss lik Fredrik! 

I dag er vi slitne alle mann her, så det blir nok en rolig dag. Leo ligger som tidligere skrevet og sover i dagsengen sin, Fredrik rydder (tror jeg?) og jeg ligger under dyna i sofaen. Ellers har Leo prøvd litt av de nye klærne sine i dag, og jeg synes det er helt vilt at han snart må gå over til 68 i klær! Den lille gutten min begynner faktisk å bli større og større. Snart ut på ny klesshopping da! Åh, det ser jeg frem til. Jeg kan ikke beskrive hvor mye jeg elsker å dra ut å kjøpe nye ting til lillemann!

Jeg må forresten bare beklage at få kommentarer blir besvart om dagen, siden vi har flyttet har vi ikke fått opp internettet enda og det blir derfor litt vanskelig. Det samme gjelder også på snapchat! Tusen takk for alle fine meldinger dere sender meg, jeg har så fryktelig dårlig samvittighet fordi jeg svarer så tregt nå på grunn av nettet.. Jeg skal gjøre så godt jeg kan fremover! Og tusen takk for så mye engasjement i de siste innleggene mine 🙂

Vi snakkes senere i dag, dere!

5 kommentarer
    1. En ting jeg lurer på: fikk ikke dere ett gavekort/penger til å ta nyfødt bilder av Leo? Ble det aldri noe av, eller hva?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg