NORSK SOMMER!

Åh! Egentlig er jeg veldig tilhenger av norsk sommer, men av og til er det fryktelig kjedelig når været skifter som aldri før. I går ville vi egentlig en tur ned på stranden for å bade, men været var ganske dårlig så det ble et kveldsbad for Leo på badet vårt istedenfor!

Vi badet ham, tok på ham pysj og la han. Den fine pysjen fikk vi av oldemoren og oldefaren til Leo på min side, som forresten kommer en tur innom i morgen før de drar videre på ferie! Gleder meg til de får se hvordan vi har det hjemme.

Som vanlig elsket Leo å bade, plasker med de små beina sine og smiler som bare det. Det er en så koselig stund for oss alle 3!

Og selvsagt den deilige morgenkåpen hans, hårbørste, og kremen som er gull verdt! Vi har slitt litt med at Leo har vært veldig rød under halsen (det typiske stedet for spedbarn å ha utslett pga hud mot hud) og plutselig en dag, til tross for at vi lot det tørke mye og la han mye på magen, var det skikkelig ille. Jeg gikk derfor på apoteket på desperat søk etter en krem eller salve som kunne hjelpe, og var helt ærlig litt skeptisk siden jeg var redd vi bare måtte ta tiden til hjelp, og at det ville være vondt for Leo lenge.

Kremen heter A-derma avoine rhealbas. Dette er ikke sponset, bare et svært godt tips til dere med babyer med samme problem!

Senere i dag skal vi en tur på stranden for å slappe av, og virkelig nyte den norske sommeren!! Ha en flott kveld

8 kommentarer
    1. Hei! Jeg har et spørsmål, når du farget håret ditt blondt fra brunt så fikk du en del mørke “flekker” i håret og du sa du brukte blåshamp(?) hvilken brukte du? funket den?

    2. Ååå, Jessica! Du er så nydelig!!! Det har jeg syntes siden første gang jeg klikket innom bloggen din, og enda sitter jeg her og dåner ved å lese innleggene du skriver så godt, og se bildene du gløder på!!
      Beklager for at jeg kanskje virker litt rar..? Men det har seg slik at jeg har hatt ekstrem angst i mange år! Sosial angst for å være mer konkret. Har derfor vært litt redd for å kommentere blogger med mitt navn og ikke minst min blogg, men denne helgen bestemte jeg meg endelig for å prøve.. Jeg har vel egentlig litt angst for at folk skal klikke seg innpå bloggen min. Men det er ikke meningen å skrive om dette i DITT kommentarfelt, er bare det at jeg blir så fort revet med, men jeg har skrevet et helt eget innlegg om angsten på bloggen min da (oppe i menyen under “historien om angsten min) 🙂 Slik at dere som ikke forstår hvordan dette kan være skummelt for meg lettere kan skjønne det. I tillegg handler det siste innlegget mitt om at jeg er sykemeldt, flere som ble overrasket når jeg skrev det.
      Jeg håper at du har hatt en kjempe fin sommer så langt, og at du koser deg i massevis de siste dagene! Kleem <3

    3. Er 18, og har ei datter på 4mnd som sliter veldig med det samme på halsen, leter og leter, men finner aldri noe som funker.. Så denne må jeg definitivt prøve!:-) Ikke noe koslig når di små har det vondt..:( Takk for tipset!:-D
      Bloggen din er helt fantastisk! Du er helt rå på å skrive:-) Tror ikke skjønne Leo kunne fått noen bedre enn dere to!:-) Kjempe flink er du!

    4. Så bra at du fant noe som funket! A-derma sine kremer er veldig bra, og også det vi bruker på ungene.

    5. Jeg har ikke rukket å prøvd ut A-derma på gutten min enda, ettersom han bare er 2 uker, men jeg er veldig glad i det merket selv. Sliter veldig med eksem og får store røde, tørre områder som klør og gjør vondt, og dette merket er det eneste som har funket og som har klart å dempe eksemen min! Så om gutten min engang skal få samme problem som meg, er jeg ikke i tvil om hvilken krem jeg skal prøve ut.

    6. Linn Therese: For en utrolig koselig kommentar! Tusen takk Linn Therese, så god du er!

      Du er ikke rar som har angst! Jeg skal definitivt lese innlegget ditt. Jeg slet med angst selv i mange år tidligere i livet mitt, men jeg kom meg gjennom det. Ønsker deg lykke til videre, og håper at du også har hatt en fin sommer så langt <3 KLem!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg