UNGE MØDRE

Hei dere!

I dag startet dagen min klokken halv ett, da ville Leo opp, og Fredrik, jeg og Leo hadde en liten kosestund i sengen. Etter hvert sto vi opp, og jeg fant ut at Leo og jeg skulle ta oss en tur til byen for å møte foreldrene mine, så da gjorde vi det og tok litt brunsj på Hungry Heart i byen. Kjempedeilig mat, som alltid!

Ellers har jeg brukt stoler deler av gårsdagens kveld på å se på Unge mødre på Dplay. Jeg synes det er så morsomt å se det programmet! Mest fordi det kanskje er jenter som har vært eller er i samme situasjon som meg.

Jeg husker tidlig i fjor sommer, da fant jeg dette på Dplay og startet å se på det fra sesong 5. I sjette sesong kom det ei jente som var gravid når hun var 16, og jeg husker jeg satt og bare “herregud, det var da fryktelig tidlig!!?” samtidig som jeg viste mamma det. Dagen etter fant jeg ut at jeg var gravid selv. Karma, anyone?

Mange har spurt om jeg skal være med, og jeg har ingen planer om å gjøre det nå heller. Flere av dere ønsker at jeg skal være med, og det synes jeg jo er veldig koselig å høre! Synes allikevel det er veldig morsomt å følge med på det selv, og ante ikke at det var så mye som 14 sesonger! Herrefred. Og den verste delen? Jeg har sett ALT. Haha!


Dere ser kanskje at Leo har to tenner ute snart på det første bildet? ♥ 

Leo og jeg kommer til å være hos foreldrene mine i dag, og Fredrik er ute med noen venner. Jeg tror vi skal spise litt mat og kose oss! Det er ikke lenge før de drar tilbake til Gjøvik heller, så vi må nyte tiden sammen!

4 kommentarer
    1. Åhh det er så gøy og følge med på deg og din lille familie <3
      Håkon og hans x har vært med på unge mødre. Superkleint. Hadde jeg vært deg, den voksene fine mammaen du har blitt hadde jeg valgt og styre unna det.
      Da jeg gikk gravid meldte ei venninne meg på.. Det var bare grusomt opplegg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg