LEO ER 4 MÅNEDER GAMMEL!

Akkurat i dag, er det 4 måneder siden den kalde mandagen i mars, hvor vi tidlig på morgenen ikke hadde møtt deg enda

Dere som har fulgt oss på bloggen vet at det knapt ble postet bilder av ham i starten av blogg “karrieren” min, men jeg har tatt med et fra den første tiden så dere kan se hvor mye han har forandret seg!

Leo noen dager gammel

Han har ikke bare forandret seg fysisk, men han har også hatt en enorm utvikling! Han har snudd seg fra rygg til mage og fra mage til rygg. Han har blitt enormt sterk i ryggen sin, også nakken, og jeg vet at det ikke er lenge til han sitter på egenhånd. Han smiler masse, ler masse, og har den siste tiden oppdaget at han har føtter, noe han synes er utrolig fascinerende.

Han holder gjerne flasken sin selv (Ja, hvis han er i humør til det da) og han er veldig nysgjerrig på omgivelsene sine og alt han kan få tak i med de små hendene sine. Jeg er så ufattelig stolt av han, og jeg føler meg så vellykket når jeg ser bort på ham!

Leo i dag!

Tenk at jeg er så heldig at jeg har ikke bare én, men to fantastiske gutter i livet mitt!

Ja, forresten! Vet du om eller kjenner du noen som lager flotte dåpskaker? Send meg en mail på: [email protected] Vi er på leting etter noen som kan lage den perfekte dåpskaken til Leo sin dåp som er om litt over 2 uker!

8 kommentarer
    1. Så skjønn han er og gratulerer med fire måneder gammel gutt 🙂
      Jeg har forresten skrevet en tekst på bloggen min, som jeg veldig gjerne vil ha tilbakemeldinger på! Blir veldig glad om du vil ta en titt innom, lese og kanskje kommentere! 🙂

    2. Hei. Kusinen min Julie Søiland er utrolig flink til å bake! Hun holder til i Sandefjord, og kan nås på The Sweetest Kitchen på Facebook eller bare ved å søke på navnet hennes. Anbefales på det sterkeste😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg