FAMILIEN MIN!

Er det en ting som hjelper mot alt, så er det familie. 

Dere merket sikkert at jeg ikke hadde tidenes dag i går.  For å si det sånn, så tror jeg dagen glir rett inn på topp 5 på verste dager i mitt liv. Heldigvis har jeg guttene mine som alltid muntrer meg opp, jeg vet virkelig ikke hva jeg skulle gjort uten dem!

I dag er en ny dag, og jeg tror jeg aldri har vært mer glad for det! Mamma kommer fra Gjøvik i kveld, og skal bo i leiligheten de leier her i Larvik noen av de neste dagene. Siste ferieturen hit før hverdagen inntreffer og jeg må venne meg til å se dem, tja, veldig mye mindre enn det jeg har gjort i sommer. Men det skal gå bra!

 

Det som er så godt med familie er at de alltid er der uansett hva som skjer, og uansett hva man finner på å gjøre. Familie betyr alt. Venner også, for så vidt, men de nærmeste vennene mine ser jeg på som familie, så det blir for meg det samme. 

Så selv om leiligheten er ganske rotete nå, at haugevis av klesvask sitter og venter på meg, og at Fredrik glemte å sette på oppvaskmaskinen i går slik at vi ikke har noe bestikk å spise middagen med, så skal jeg nyte denne sløvesøndagen til det fulleste. Håper dere har en bra dag, alle sammen ♥

19 kommentarer
    1. Mange er modne når de nærmer seg din alder. Det er bare ikke alle som har blogger og skriver om meningen sine.
      Jeg er vil også mene at jeg er moden for alderen, men holder tett om det for hele Norge 😉
      Mange i din alder er også oppegående, går skole og jobber hardt for å oppnå målene sine.
      Du er flink i å reflektere, men i innleggene dine, aner ikke JEG hvor du er mer moden enn en sytten åring. Du skriver ikke noe mer reflekter og bedre argumenter enn andre i din alder ville ha gjort.
      Ofte synes jeg at du sktyter av at du er så oppegående og moden. Det er mange som er oppegående,moden og reflektert, men ikke alle har sjansen til å vise det.
      Du er ikke mer moden enn din alder, det merkes. Du er flink til å reflektere, men ikke over en sytten årings nivå.

    2. Anonym: Hun mener vel det at så fort man skryter av seg selv, og mener at man er bedre enn flere i noe, så skal alltid en eller annen si det motsatte. Typisk janteloven, der man ikke har “lov” til å fremheve seg selv, men alle skal være like flinke og bla bla ukeblad…
      Jessica er mer moden og reflektert enn mange. Ofte mer enn meg som er dobbelt så gammel… Og det er greit for meg…
      Du skjærer alle 17-åringer over en kam i din kommentar… Men du er ikke tøff nok til å stå for det du sier ved å bruke navn.
      Jessica, du er kæll… 😉 (klem fra utflytta Gjøvik-enser)

    3. De fleste som må poengtere at de er så modne, er som oftest ikke det… Det er noe man lærer etterhvert, det kalles erfaring. Gi det litt tid, så vil du oppdage det du også 😉

    4. Selv om han glemte å sette på oppvaskmaskin, så er det vel litt drøyt å si dere ikke har noe bestikk å spise middag med? Går vel ann å vaske bare det for hånd for engangsskyld vel?

    5. Utrolig kjedelig blogg. Dette er den mest dårligste bloggen jeg har sett på lenge. Du er verre enn “MammaTilMichelle”.
      Bloggen din er kjedelig.
      Du er desperat om å komme på førsteplass og tjene masse penger. Hva hadde du gjort om du forsatt var barnløs? Jeg misunner deg ikke, for å si det pent.

    6. Enig med Emma.
      Dette er den mest kjedeligste bloggen jeg har lest på lenge.
      Jeg er bare 12 år og er langt mer moden enn deg. Jeg er enig med at hvem bryr seg om ditt privatliv.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg