SOM JEG GLEDER MEG!

Hei alle sammen!

I dag har vi vært for å handle inn til dåpen til Leo, og jeg kjenner at jeg bare blir mer gira for hver dag som går nå. Jeg gleder meg så masse at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg!

Jeg har begynt å se for meg hvordan ting skal være, og jeg håper vi klarer å få det akkurat slik vi vil ha det! Kaken skal bestilles imorgen, og resten må kjøpes inn så fort jeg mulighet og tid til det. Vi skal ha dåpen i veldig gamle lokaler, og jeg tror det vil gjøre det lille ekstra!

Som dere sikkert ser har jeg kjøpt enda en spilledåse-karusell til å bruke som pynt på bordet! Etter dåpen har jeg ikke behov for to lenger, så kanskje jeg har noen guttemammaer som leser bloggen min som kunne tenke seg den? 

Jeg gleder meg såååå til den store dagen, kun 13 dager igjen ♥

18 kommentarer
    1. Kristi Pedersen: Jaa, det er så utrolig morsomt! Jeg elsker jo å styre med sånt, så dette er jo perfekt for meg!

      Håper du også får en super uke! Klem <3

    2. Holder på å planlegge dåpen til lillegutt her i huset også 🙂 hvor har du kjøpt spilledåsen? Er eventuelt interessert i å kjøpe den igjen etter deg 😀

    3. Marita Kristine: Den er kjøpt på kremmerhuset, de koster ikke mer enn 149, så er veldig rimelig og en utrolig fin dekorgjenstand!

      Kan gjerne sende den ene til deg når vi er ferdige med dåpen, om du vil det? 🙂

    4. Jeg har veldig lyst på den spilledåsen etter dåpen, så jeg kan gi den til tante ungen min💙 håper du får en fin og minnerik dåp og at den blir som dere ønsker, klem ❤️

    5. Det er så fint å ha noe å glede seg til. Det blir nok en fin dag. Kommer det mange gjester?
      På det ene bilde ser jeg virkelig at Leo ligner bra mye på pappaen sin. Fin liten gutt du har Jessica.

    6. Jeg har ei tante som skal ha en liten gutt i august 🙂 hadde vært koselig om hun fikk en sånn en :).
      Kos dere masse med planlegging av dåp. 🙂

    7. Holder selv på og planlegge dåp for min lille gutt, som er 16 august! Jeg vill gjerne ha spilledåsen 🙂 hadde vært fin og ha på kakebordet eller gave bordet!:)

    8. Syns du har en veldig fin blogg. Begynte å lese deg en liten stund før du fødte. Jeg fikk selv en gutt i januar, så den blå spilledåsen hadde passa fint på rommet hans 💙

    9. Jeg har veldig lyst på spilledåsen😙 har en liten tantegutt som jeg trur ville passet perfekt til rommet han👶

    10. Ja, veldig gjerne!! 😀 kan du ikke sende meg en melding på Facebook, så blir vi enige der? 🙂 Marita Kristine Wik

    11. Å Gud så stor han er blitt!! ❤️ Har følgt deg siden du var gravid 😊 hvor gammel er han nå? Mvh Marita

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg