IKKE SÅ LITEN LENGER!

Hvordan har dere hatt det i dag? ♥

Mamma, Leo og jeg tok turen til Sandefjord på formiddagen i dag, og vi storkoste oss i sentrum alle tre! Vi ble egentlig relativt lenge, for jeg måtte finne nye klær til Leo som plutselig er blitt så stor gutt. Tror du jeg fikk litt småsjokk når jeg så at vi skulle bort på “baby” avdelingen og ikke nyfødt avdeling for å kjøpe klær eller?

Jeg fant også to pysjer i nydelig blå og turkisfarger, og en kosebukse som vi faktisk måtte ha i størrelse 74. Ja, dere leste riktig, 74!! Jeg tenkte med en gang at vi skulle ha 68, som han bruker i bukser, men den ble plutselig så kort når vi satte buksen vedsiden av ham. Mulig det bare er fordi klærne er litt mindre i størrelsen på hm? Det var uansett veldig rart å kjøpe 74!

Vi spiste lunsj, gikk rundt, og jeg så på litt klær til meg selv. Men det ble bare til lillemann, er jo så mye morsommere å kjøpe klær til de små! 

Ellers har jeg endelig fått bestilt dåpskake, og den blir helt utrolig flott. Gleder meg helt vilt til å vise dere på den store dagen!

Nyt tirsdagskvelden!

22 kommentarer
    1. forstår hva du mener. min lille gutt er ikke født enda en gang (termin i sept) & mamma har allerede begynt å kjøpe klær i str 68+++ fordi “han kommer jo ikke til å trenger 56-62 såå lenge da!” veldig greit å ha mormor som gleder seg veldig til første barnebarnet & shopper masse til han ¨^^,

    2. Jeg synes jeg så deg i byen. Jeg ble veldig usikker på om det var deg fordi jeg ikke så så veldig bra… Men jeg turte ikke å hilse på deg, men jeg angrer veldig på det fordi det hadde vært veldig kult å hilse på deg:) Du virker kjempe snill! Men håper du hadde det veldig koselig her da<3 Elsker bloggen din!

    3. Jeg har en gutt som er født i starten av mars, men hadde termin 23.mars, så han var veldig liten. Han bruker nå str.62, men fortsatt noe i 56 :p moro og se hvor forskjellige de er 😉 fin blogg forresten!

    4. Har et barnebarn som er bare noen dager yngre enn Leo, han bruker str 68 og 74 nå. Han er veldig stor, men var jo 4,5 kg da han ble født, og så er det veldig stor forskjell på størrelsene, alt etter produsent. Jeg storkoser meg med å kjøpe klær til han, det er så koselig å kjøpe babyklær igjen.

    5. En kommentar helt utenfor innlegget, men jeg må bare fortelle det!
      Jeg drømte om deg i natt. Det var helt sprøtt! Plutselig sto du bare i stua hjemme hos meg, jeg ble helt i hundre, noe som førte til at jeg skalla i veggen og våknet. Haha!

    6. Hei. Kan du skrive en liste over hva du hadde i fødebaggen? Og hva du skulle ønske at du hadde med deg. Også en utstyrsliste over alt man trenger? Og hva du hadde i stelleveska di første mnd 😉

    7. Ikke kritikk.. men babyer skal ikke sitte, før de setter seg selv:) og det er rundt 6 mnd alderen. Helsesøster sa hvertfall d til meg.

    8. Du vet at hvis du løfter på hodeenden av madrassen så er det en plate du kan sette opp med bøyle så du får litt sittestilling? (Ikke helt rett altså)
      🙂

    9. Så bra han vokser! Min på 11 mndr har akkurat startet på 74 🙂 men han brukte 44 i en måned da :p

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg