DEN FLOTTE DÅPSKJOLEN!

Dåpsdagen nærmer seg med stormskritt! 

I dag har oldefaren og oldemoren til Leo vært her en tur på besøk. De tok med dåpskjolen som har gått i familien til Fredrik i flere generasjoner, i og med at det er noen få dager igjen nå til den store dagen. Fredrik brukte den selv på sin dåp i 1997, og jeg synes det er veldig stas at Leo får bruke den samme!

Nå sitter lille og leker med seg selv i vippestolen sin. Jeg har funnet noen fargerike leker i skuffene på rommet hans, og det var veldig interessant for han! På en måte synes jeg det er litt vemodig å tenke på at Leo ikke vil huske den store dagen som snart er her. Men på den andre siden kan han jo alltids klikke seg inn på bloggen for å se når han blir eldre! Det er jo virkelig noe positivt ved å ha en blogg man oppdaterer hver eneste dag.

Men, nok om det: Var ikke kjolen bare helt nydelig?! Vi prøvde den på ham i stad, og jeg har ikke annet enn å si at han var helt bedårende i den. Gled dere!

Nå skal jeg straks starte med rydding og ommøblering av rommet til lillegutt, det trengs! Husk forresten å følge meg på min facebookside (KLIKK HER) for sniktitt på pynting til dåpen, videoer av Leo, “behind the scenes” bilder som ikke er med på bloggen, og mer! God tirsdag til dere alle sammen 🙂

7 kommentarer
    1. Hihi må bare le litt av ordvalget ditt “nå sitter den lille å leker med seg i vippestol sin”, den kan missforståes! Men det hva en fin dåpskjole 🙂

    2. Jeg må bare si at du virker så voksen og reflektert. Jeg blir mektig imponert av hvor bra du skriver og hvor bra det ser ut til at du takler mammarollen. ønsker dere lykke til på dåpsdagen. Klem fra meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg