TAKK FOR ALT

I dag har jeg kjent på en tristhetsfølelse av en annen verden. Jeg har lenge visst at det har sunget på sitt siste vers, men at det var så ille hadde jeg ikke trodd.

Du har vært med meg fra før jeg ble gravid, og helt til nå. Du har holdt sammen med meg til tross for en vektøkning på 25 kilo. Ja, det er det ikke hvem som helst som gjør, altså.

Men i dag.. I dag var det stopp.

Du var der når jeg fikk vite at jeg var gravid. Du var med meg når jeg for første gang skulle ta innvendig ultralyd. Og du var med meg når jeg (ENDELIG) kunne ta utvendig ultralyd. Du var liksom alltid der. Jeg trenger vel egentlig ikke si at du alltid har vært favoritten min, for det sier nesten seg selv ettersom du har vært med på å ta del i så mange store begivenheter i livet mitt.

Så takk for alt. For alle minnene du har gitt meg. Nå står en ny æra for tur, og du blir dessverre å havne innerst i skapet, for å kaste deg, det klarer jeg ikke.

Min kjære Weightless bukse. Tusen takk!

– Følg meg på Facebook ved å klikke HER –

14 kommentarer
    1. Forresten, du snakker veeldig imot deg selv når du snakker om at du er ærlig og at sommerkroppen skal være kroppen man har, når du suger inn magen sånn at det ser ut som anoreksi

    2. OMG.. Det bildet ser bare creepy ut. Du er jo ikke tykk,så hvorfor suge inn magen? Bare fordi du er litt chubby,eller lubben kan du jo stå ordentlig,og slutte å suge inn…?

    3. Kaller du henne virkelig lubben???? :@ For et forvrengt syn på kroppen, noe av det sykeste jeg har hørt! Men er enig med de andre her angående det å suge inn magen sånn… det er så tydelig at du ikke kan fornekte det heller Jessica. Hvorfor? Du kunne ikke blitt vakrere kjære deg ♡ slipp den ut og vær naturlig 🙂 Du er mamma nå, en perfekt en! Sender over en klem.

    4. Så utrolig skuffende at du suger inn magen, du som skriver at man skal være fornøyd som man er. Er det mulig..

    5. Dobbeltmoral. Du snakker høyt om å være fornøyd med kroppen man har, men alikevel står du å trekker inn magen så alle kan se det. Tenk så mange som ser opp til deg for at du tør være deg selv, også er alt bare en løgn.

    6. Wow, skjer med bildet av deg? Ser absolutt ikke bra ut da man ser svært åpenlyst at du trekker ikke magen. Nei uff.. Ser du det ikke selv??

    7. Herregud folkens, suger dere ikke inn magen når dere trekker inn pusten skikkelig de gangene dere får sjokk?? Jessica fortjener ikke hate, ingen fortjener det egentlig

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg