BILDER FRA DÅPEN!

Fikk spørsmål om jeg kunne dele litt flere bilder fra dåpen, så her er det! Tok også med noen bilder jeg knipset av dåpsgavene i stad. Jeg fikk ikke tatt av alle gavene, men det kommer på bloggen etter hvert! Han fikk såå mye fint, ble så utrolig glad for alt vi fikk til han. Sølvskje, sølvkopp, sparebøsser, lekebil, mini bord og stoler, og mye mer! Han fikk også en god del penger som skal gå til ting til det “nye” rommet hans, og en del sparing til han skal ut på det forferdelig dyre boligmarkedet når han fyller atten i 2033. Det blir så bra!

I dag har det egentlig gått veldig greit! Vi kom oss opp i OK tid, og det ser ut til at Leo sovner tidligere i dag. Fredrik kom hjem klokken ett i dag formiddag, og det var veldig godt å få han tilbake i hus. Siden da har vi bestilt oss litt pizza ( DET skal vi gi oss med!) og kost oss her hjemme, ettersom været ikke akkurat har vært på topp tidligere i dag. Jeg har også fått kjøpt litt nytt sengetøy til han tidligere i dag, litt pynt til rommet hans, og for første gang på en stund litt til meg selv. 

Nå koser han seg hos pappaen sin, og vi skal snart ut for å trille en liten kveldstur alle 3. Håper dagen deres har vært bra!

 

5 kommentarer
    1. Det er så koselig å følge bloggen din.Ble mamma som ganske ung selv (21år).Det har jeg aldri angret på.Nå er jeg ung bestemor til en gutt på 8 mnd.Når andre kritiserer deg så tror jeg det mest går på misunnelse.Ikke bry deg om det.Dere gjør en kjempe jobb.Vær stolt av det:)

    2. Du er så flink, og så fine bilder. Skal døpe min lille elskling på Søndagen, og har bestilt stoltrekk fra samme sted som deg, bloggen din er nydelig. Gratulerer med dåpsbarnet.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg