ET LITE FARVEL..

Hei dere!

I dag har vi fått gjort litt! Venninna mi dro på toget litt over 2, og da hadde vi allerede vært oppe mange timer. Vi spiste brunsj ute (nok en gang), før vi fulgte henne til togstasjonen rett før hun skulle dra. Det ble bare et lite farvel da, ettersom jeg drar oppover til Gjøvik for helgen i morgen utover dagen og skal treffe henne igjen! Tror kanskje jeg stikker innom Oslo en tur på veien også.

Så tenkte vi å ta oss en tur på tivoliet som er i byen, men det ble ikke noe av ettersom det var så lite å se på der. Leo kan jo ikke akkurat ta noen karuseller enda, men jeg tenkte det kunne være morsomt for oss alle sammen å gå rundt å titte litt. Det ble som skrevet ikke noe av, men vi har allikevel fått gått mye i dag! For litt siden var isbilen her så jeg fikk kjøpt meg litt iskrem i varmen også! Det er så varmt at det er nesten FOR varmt, faktisk. Men endelig kom sommeren da, det tok sin tid for å si det sånn.

Nå ligger vår lille engel og sover litt, jeg sprader rundt i badetøy mens jeg rydder, blogger og tar bilder, og vi har egentlig kun planer om å ha en rolig kveld etter en ikke så veldig rolig dag. Jeg har veldig lyst til å dra en liten tur ned på stranden om ikke så lenge, men vi får se!

Stor klem

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg