GODE NYHETER!

Husker dere jeg snakket om et intervju? Jeg vet ikke om jeg får lov til å skrive hvor det er hen, så derfor gjør jeg ikke det, men det er ute innen 4 uker! Det ble utrolig mange fine bilder av oss alle tre som en familie, så jeg gleder meg i hvert fall! Trodde det kom til å ta mye lenger tid, så følte det var noen gode nyheter jeg kunne dele med dere! Husker første gangen jeg gjorde et intervju med lokalavisen i februar, jeg kom med den gigantiske magen min og var så nervøs at jeg holdt på å gå i bakken. Nå går det mye bedre, men jeg synes fortsatt det er veldig uvant og rart.

Leo og jeg er godt plassert i Gjøvik og har hatt en kjempefin kveld i går allerede. Moren min, søstrene mine og faren min var superglade for å se ham, og det virket som om han var veldig glad han også!

Vi har hatt en rolig og fin dag hittil. Vi har vært en tur ute for å spise litt, og det er så varmt at jeg klarer knapt å gå ute uten å koke over! Leo og jeg har derfor en liten pause fra varmen inne, vil ikke at han skal bli for varm heller, stakkars!

Og du, forresten! Jeg fikk DEN videoen av Leo i bilen istad, hvor det høres ut som han svarer meg med å si “Hei” se på videoen på instagramkontoen min HER! Han kan jo ikke snakke enda (selvfølgelig) men det var så morsomt! Nyt lørdagen!

5 kommentarer
    1. Du ser veldig fin ut på det bildet.. prøv å smile på de bildene du har det bra i for da blir bloggen mye finere og mange synes at denne bloggen er ikke skjedelig. Lykke til og jeg synes du er en veldig fin mamma og det er fredrikk også, en veldig god far

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg