DEN SISTE DAGEN

Hei dere! Nå sitter jeg på toget og har klart det ultimate: nemlig å glemme pc laderen og iPhone laderen i Gjøvik. Det er bare så fantastisk hvordan jeg aldri kan dra fra et sted uten å glemme noe!

Leo og jeg har hatt en super helg i Gjøvik! Vi startet dagen i dag med frokost på verandaen og dro videre til Toten hvor Leo fikk møte tipp-oldemoren sin for første gang!

Videre dro vi for å kjøpe litt iskrem, før vi endte opp hos en veldig god familievenn og en av fadderene til Leo på middagsselskap. Utrolig deilig mat og en veldig koselig ettermiddag!


Så nå sitter Leo på fanger mitt og er mildt sagt veldig klar for å treffe pappaen sin igjen! Aller siste kvelden før hverdagen inntreffer igjen, og det er egentlig litt rart. Håper søndagen har vært bra!

6 kommentarer
    1. Var det slik at du skulle begynne på nettstudier? Fikk selv en gutt i starten av juli og skal starte opp med nettstudier på NKI nå 🙂

    2. Jeg skrev nettstudier, og der kan man faktisk ta alt fra vg1 til litt høyere utdanning, i alle fall på nki.no 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg