TIL ALLE LESERE!

Jeg får stadig vekk forespørsler om innlegg jeg kan skrive om her på bloggen. Ettersom nye lesere kommer oftere enn noen gang, tenkte jeg derfor å lage en liten oversikt hvor du kan finne innlegg som er blitt etterspurt, men som allerede er skrevet. (Husk at du kan trykke på ordene i dette innlegget med fet skrift for å komme direkte til den aktuelle blogginnlegget!)

MENINGER:

HER og HER finner dere to av de mest populære innleggene mine. Her svarer jeg litt på kritikken som blir kastet etter unge mødre, helt i starten av bloggkarrieren min, og det er to innlegg jeg selv er veldig stolt av!

Er graviditet en sykdom? HER delte jeg mine tanker om dette, når jeg fortsatt var gravid. På tide med et nytt innlegg om dette kanskje? 

Skal man ikke tåle kritikk som blogger? HER leser du hva jeg synes om dette.

Før du blir gravid i ung alder… Les innlegget HER

 

HER OG HER finner dere også to innlegg om kroppsfiksering. DETTE fikk til og med en egen sak på tv2.no!

Jada jada, selvsagt ble jeg gravid for å blogge.. HER leser du hva jeg tenker om denne beskyldningen!

Har du virkelig ikke sett en gravid 16-åring før?! HER skrev jeg om folk som stirret under svangerskapet!

Mammasjokket tok meg når Leo kom til verden, og HER leser du om dette.

 

SVANGERSKAPET:

Hvordan reagerte de rundt meg på graviditeten? Jeg har skrevet flere innlegg om dette, HER kan du lese ett av dem.

Du vet du er gravid når… Les mitt innlegg om dette HER.

Ting blir ikke alltid som man tror – Graviditeten kom som sagt som et sjokk. Og HER leser du mine tanker omkring dette.

Hva skal man ha i fødebagen?! I DETTE innlegget leser du hva jeg hadde i min, og husk å lese i kommentarfeltet også, hvor lesere har kommet med tips til det jeg hadde glemt!

Røyking under svangerskapet?! NEI. Les hvorfor HER. (Eller bare bruk fornuft, det funker det også!)

DIVERSE:

HER ser dere bilder av hele leiligheten vår. Dette er riktig nok ikke så mange, men videoen av leiligheten er som sagt forsinket!

HER finner dere også bilder av badet vårt, som ikke er blant de andre bildene.

Og HER finner dere også bilder av den gamle leiligheten vi bodde, dersom det også skulle være av interesse.

Hva tenkte Fredrik om å bli pappa i en alder av 18? HER leser du hans tanker om dette, like etter Leo var født!

BABYUTSTYR:

Hva trenger man egentlig, og hva blir faktisk brukt? I DETTE innlegget har jeg tatt for meg en del babyutstyr som vi har brukt og hatt god nytte av!

Vognen vår får jeg stadig spørsmål om. Vognen lagde jeg et innlegg om allerede dagen etter vi hadde mottatt den, og innlegget leser du HER!

Hva har vi i stellevesken? HER kan du se!

Noen innlegg dere savner? Skrik ut, så redigerer jeg dem inn! Eller kom med forslag om nye 🙂

Nyt de resterende timene av kvelden!

6 kommentarer
    1. Ville bare si at du virkelig imponerer med bloggen din, formuleringen og hvor saklig du er! Du kommer nok langt i livet, lykke til videre:-D

    2. Kjempe bra innlegg for de som ikke har vært fast leser. Det var en veldig god idè 🙂
      Ukens blogg er på bloggen, meld deg på om du vil! Siste frist til å melde seg på i kveld 🙂
      Ønsker deg en riktig fin lørdags kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg