VELDIG UFORVENTET…

Hei alle sammen, og håper helgen deres har vært super!

Jeg ble vekt av mamma som ringte klokken 12, hun og familien var på vei hit til Larvik for å kjøpe en ny bil, og for å hente meg så jeg slapp å ta toget til Gjøvik på onsdagen! Jeg fikk litt sjokk der jeg lå i halvsøvne og med håret til alle kanter, men jeg ble selvfølgelig veldig glad! Plutselig følte jeg meg skikkelig spontan for en gangs skyld også!

Leo og Fredrik hadde allerede vært oppe i mange timer når mamma ringte, jeg er så heldig som har Fredrik som mer enn gjerne står opp tidlig med han i helgene, slik at jeg kan sove og hvile meg litt! Alle mødre fortjener en slik kjæreste.


Så nå, etter mye stress og pakking på rekordtid, er jeg på vei til Gjøvik igjen, Leo er med, og Fredrik kommer mest sannsynlig på fredag! Vi skal jo bli helt til søndag, så vi har en koselig uke i vente! Gleder oss!

7 kommentarer
    1. Nå har jeg fulgt bloggen din en stund uten å kommentere, men fikk lyst til å skrive en hilsen til deg nå. Jeg er 42 år og har tre barn. Som du skrev i forrige innlegg – det er ingen ferie å gå hjemme med barn. Noenganger er det en utakknemlig jobb – men, vi får jo så mye igjen – og alt i alt er de det aller beste i livet 🙂 Jeg synes du virker som ei flott jente og flink mamma til Leo. Stå på – kos deg og lykke til videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg