DETTE HAR LEO GLEDET SEG TIL!

Nå har vi byttet til sports/sittedel på vognen! Og jeg er enda like fornøyd. Det høres sikkert helt teit ut, men jeg synes sånt er så stort jeg da. Blir så stolt av alt han gjør, stakkars de menneskene rundt meg som må høre på det hele tiden, haha!

Dessuten symboliserer det at han slettes ikke er en så liten gutt lenger. Kanskje begynner han å krabbe snart? En ny tid i vente, og jeg synes det er like spennende som alltid.

Han har lenge vært såå lei av å ligge i dypvognen, og når han likevel er så lang at dypvognen snart ikke er stor nok lenger så tenkte jeg at det var like greit. Dessuten eelsker han å sitte, og han sitter jo så fint på egenhånd også! (Selv om vi selvsagt bruker selen enda!) Han vil jo få med seg absolutt alt som skjer rundt han, og da er det ikke så gøy å måtte ligge og gå glipp av så mye som han gjør når han ligger bortgjemt i vognen sin!

I dag har vi hatt litt tid med bestemoren til Leo, altså min mor, og vi har kost oss i byen. Jeg har fått kjøpt mye nytt til Leo, ettersom han vokser ut av nesten alle klærne han har hjemme i Larvik. Tenkte å vise dere senere, har fått kjøpt såå mye fint!

Håper dere får en super tirsdag, klem.

22 kommentarer

Siste innlegg