HVA GJORDE JEG FØR JEG FIKK BARN?

 

Det spørsmålet stiller jeg meg selv rimelig ofte!

I dag har dagen gått i ett. Vi sto opp og Leo fikk et bad, før vi senere spiste litt frokost og fikk ordnet oss. Deretter dro vi en tur på butikken hvor vi fikk handlet, og Leo koste seg med å være med å se på alt og alle der inne! Han vil virkelig ikke gå glipp av noe som helst! 

Senere sovnet han i bilen etter litt mindre søvn enn vanlig i natt, og jeg fikk kjøpt gave til storesøsteren min som fyller 19 år i morgen mens mamma så til en sovende Leo som satt i bilen! Og plutselig var klokken allerede 1500! Gjett om jeg fikk sjokk!

Nå for litt siden fikk Leo og jeg besøk av venninnen min, og hun er her enda! Det er så koselig å se at venninnene mine vil treffe Leo, og jeg setter så pris på det ♥ Nå nærmer klokken seg 1700, og jeg merker at jeg sårt trenger flere timer i døgnet!  Jeg skjønner ikke hva i alle dager jeg brukte all tiden min på før jeg fikk barn? Jeg hadde jo så mye tid? Haha!

Nå skal jeg hive i meg litt mat før vi skal kose oss videre her! Håper dere har en bra dag, alle sammen! 

Stor klem

9 kommentarer

Siste innlegg