Baby VS baby

Se hva jeg fant her hjemme i går!

Minneboken min fra året jeg ble født! Det var så morsomt å se på forskjellen på Leo og meg. Over ser dere hvor mye jeg veide fra måned til måned, og under ser dere hvor mye Leo har veid og veier.

Dagen før Leo ble 1 måned gammel veide han 4.980 gram, og når jeg selv var en måned gammel veide jeg 4.635 gram! Det var så koselig å lese om hva alle de store (og små) milepælene, når de hadde skjedd, og hvordan det hadde skjedd. Det sto også når mamma og pappa dro hjem fra sykehuset med meg, som var på en fredag, akkurat som vi gjorde med Leo.

Etter jeg leste i minneboken mamma hadde skrevet om meg ble det ekstra viktig for meg å fylle ordentlig ut den jeg har til Leo. Det er så utrolig fint å se tilbake på, og man tror gjerne at man husker alt selv om man ikke skriver det ned, men det vet jeg av erfaring at ikke alltid stemmer! Minner er for meg noe av det fineste man har, og det er så viktig å bevare de. Jeg tenker til og med å kjøpe en litt større minnebok jeg kan fylle ut, som inneholder litt mer hvor jeg kan skrive fritt! 

Dessuten er det jo så morsomt å holde på med slike minnebøker også ♥

2 kommentarer
    1. Du er et virkelig fantastisk menneske, er mitt inntrykk gjennom bloggen. Du er en “ekte” og ærlig blogger, det vi lesere setter så enormt pris på! Du er flink til å uttale deg om de sterke meningene dine, og få det riktig fram gjennom det du skriver. Du er ung, du er mamma og du er blogger, men du mestrer alle rollene så bra, og derfor ser jeg opp til deg. Og klare det du klarer krever mye, og likevel får du det så utrolig bra til. Du bør vere stolt av deg selv. Leo bør være så takknemlig for at han fikk akkurat deg som mamma. Bak alt du gjør ligger det nok MYE arbeid, selv om vi lesere ikke ser det, og du har jobbet hardt for det du har oppnådd. Du fortener plassen på topplisten og skal ha creds for det du legger ned i det du gjør. Klem fra meg <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg