UT PÅ TUR

– Leo var ørlite skeptisk til kameraet i morges!

Var ikke Leo såå fin i dag? Det var litt ekstra kaldt ute, derfor valgte jeg å ha på ham merinoull og ull. Han kledde de fine fargene så bra også ♥ Det synlige han har på seg er hjemmestrikket, som vi fikk i gave! Helt nydelige farger, og perfekt nå som det går mot vinter og kaldere tider.

Vi har brukt dagen på en lang tur, og tiden fløy avgårde, så vi fikk plutselig litt hastverk med å komme oss hjem for å lage middag! Leo sovnet litt på veien, men var stort sett våken. Han bablet en del og er på vei til å klare å si pappa (babBa) Håper egentlig det første ordet hans blir “pappa” Og jeg har en liten følelse på at det blir det også, selv om han trenger en del øving før han kan snakke ordentlig! Men bablingen utvikler seg veldig nå, så hvem vet. Jeg sa lange setninger og snakket som en foss (i følge moren min) når jeg var 1,5 år. Blir morsomt å se!

I dag har jeg ellers fått kjøpt litt til Leo, han trenger så mye nytt nå som han vokser for hver bidige dag! Når jeg finner igjen klær i skuffene hans i størrelse 56 blir jeg bare stående og lure på hvordan i alle dager han har passet inn i det noen gang?! 

Senere i dag skal jeg få tatt meg en joggetur, og kanskje får jeg Fredrik til å gå en ekstra liten trilletur med Leo også? 

Vi snakkes senere i dag ♥

25 kommentarer
    1. Beklager at jeg blander meg,men han så ut som han lå alt for langt nedi vogna :/
      Du kan ha selve ryggen til vognen flatt men ikke så mye opp når han ikke kan sitte,pga det er skadeligt for barnet å kan gjøre vondt i rygg.Er nok bittelitt for liten for den store vogn delen enda,forstår hvis han er veldig nyskjerrig av seg å vil se på alt alså.

    2. LinnMerete Olsen:
      Det tror jeg nok ikke:) så lenge hun ikke setter ham helt opp så har det ingenting å si. Jeg syns du et kjempeflink Jessica. Leo er så nydelig!❤️

    3. Christine: Hei du!

      Han hadde ikke på seg jakke da, kun ullen, merinoull og dundyna si. Jeg passer alltid på at han ikke er for kald eller varm.
      Regner med man bruker vognpose når det blir skikkelig kaldt? Jeg kommer i hvert fall til å bruke ull når det er kaldt ute, uansett om det ikke er på det kaldeste 🙂

    4. Ull puster, så d kan man bruke året rundt faktisk!! Man blir ikke svett av ull. D regulerer tempraturen… 🙂 og enig m de over her, babyer skal ikke sitte før de setter seg selv. Kan være veldig skadelig for ryggen. Ha en fortsatt fin kveld:)))) Du er flink. Ble selv mamma som 16 åring.

    5. LinnMerete Olsen: Hei, ja! Det ser voldsomt ut på bildene, fordi jeg satte opp ryggen for å ta bildene slik at dere skulle se ham bedre 🙂 Han ligger jo vanligvis flatt, men da hadde dere ikke sett ham så godt på bildene av ham! Tenkte ikke at det var nødvendig å skrive det i innlegget, men skal huske på det til senere slik at dere vet at han ikke sitter sånn til vanlig, for han skal selvfølgelig ikke sitte så rett enda! 🙂

      Ha en super kveld! <3

    6. “Og kanskje får jeg Fredrik til å gå en ekstra liten trilletur med Leo også”…. Høres nesten ut som Fredrik er storebroren til Leo her,som må “lokkes” litt før han sier ja til å ta med “lillebror” ut på en luftetur,mot en liten belønning. Skal jo ikke være slik! Far(i dette tilfellet Fredrik) må jo selv ha lyst,det er ikke noe du “kan få” han til og gjøre…. Eller??:)

    7. Bare tull?:) jeg tipper alle leste mellom linjene her….trist!
      Godt vi alle har forskjellig humor!;)
      Fin kveld til deg også!:)

    8. Hei: Haha, hæ?

      Fredrik elsker å tilbringe tid med sønnen sin, jeg ser jo det hver bidige dag 🙂 Det var kun ment som tull, og ingenting å lese “mellom linjene” her.

      Du må for all del tro nøyaktig hva du vil, men jeg vet jo hva jeg snakker om når jeg lever sammen med ham. 🙂

      Takk for det!

    9. Synes det er veldig mye negativitet og hakking på Jessica hele tiden, uansett hva hu gjør med sin sønn.
      Jessica vet vel selv hva som er bra for sin sønn! Kan man ikke heller bare passe på seg selv! Hu blir sikkert glad for tips osv, men det betyr ikke at man skal hakke på alt! Pass på dere selv!
      Jeg synes du gjør en kjempe god jobb som mamma jeg😄
      Leo er virkelig heldig som har deg og Fredrik 😄❤️ stå på Jessica 👏🏼

    10. Herregud, at folk gidder å legge seg opp i små urelevante detaljer og lese “mellom linjene”! Jeg synes du gjør en super jobb med Leo og det er jo tross alt du som er moren hans og er der med han. Vi lesere sitter jo bare bak en skjerm og leser det du skriver og kan ikke vite noe mer om hvordan livet og hverdagen deres er enn det.
      Stå på videre! Du er den beste moren Leo kunne hatt 😀 Og han var veldig søt i de klærne <3

    11. Det er helt klart fordi man er ung mamma. Jeg er/var det selv, så jeg vet nøyaktig hvordan det er. Man kan aldri være like gode mødre som de eldre mødrene. Og det er alltid noe å hakke, eller rette på. Gjerne av litt eldre småbarns mødre. Man må liksom alltid ´´bevise´´at man er en god mor, før du blir ´´godtatt´´
      Trist og slitsomt.

    12. Ikke for og være pirkette eller kritisere .. Men det ser ut som gutten din sitter litt ” slapt / nedseget i vognen .. Jeg vil anbefale deg og ha lammeskinn oppi , det gir støtte samtidig som det er varme regulerende 🙂 Buggysnuggle poser som er høst / vår pose kan også anbefales på det varmeste .. Jeg pleide bruke buggy snuggle med lammeskinn opp , gutten min fikk så mye mer støtte da:)
      Og selv om gutten din enda er liten så er det jo vanlig att det ønsker utforske verden og att man derfor tar dem oppi hvilestilling i ny og ne , så derfor og anbefale og ha noe underlag i vognen 🙂
      Dette er bare noen tips , absolutt ingenting negativitet mot deg.
      Nydelig gutt du har forresten :-))

    13. Su: Uff, det er så dumt at det er slik 🙁 Blir oppgitt av å tenke på det! Heldigvis har jeg utrolig mange flotte lesere som ser at jeg er en god mamma, og da betyr ikke de andre så mye lenger 🙂

    14. Hei
      Så nydelige bilder Av Leo, som eg har sagt før Så Er han skjønn og virker som en herlig gutt
      Ha en strålende fin uke
      Og kos dere masse 😁

    15. Synes det er veldig mye negativitet og hakking på Jessica hele tiden, uansett hva hu gjør med sin sønn.
      Jessica vet vel selv hva som er bra for sin sønn! Kan man ikke heller bare passe på seg selv! Hu blir sikkert glad for tips osv, men det betyr ikke at man skal hakke på alt! Pass på dere selv!
      Jeg synes du gjør en kjempe god jobb som mamma jeg😄
      Leo er virkelig heldig som har deg og Fredrik 😄❤️ stå på Jessica 👏🏼

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg