MAMMA FOR ALLTID

Tenk at 9 måneder kan forandre livet så brutalt for alltid?

Det er rart. Rart, men også veldig fint.

I dag er nemlig Leo 6 måneder gammel. Et halvt år! Men..? Hvordan i ..?

For et år siden var vel Leo på størrelse med en pære, og nå veier han over 8 kg! Så stor har han vokst seg. Alt som vokser trenger kjærlighet og omsorg, og det er nok mye av grunnen til at Leo har blitt en så stor og flott gutt.

Og tenk at om enda et halvt år igjen, så har vi en liten (men samtidig stor) ettåring i hus? Den tanken er faktisk skikkelig skummel! Men når dagen kommer er jeg helt sikker på at det vil føles helt naturlig. For selv om virkeligheten av og til kjennes fryktelig fjern og ukjent ut, så er den jo fantastisk på samme tid.

Han er ikke den eneste som vokser her, for vi vokser med ham, – og foreldrerollen. Det er ikke bare vi som lærer han ting, men han lærer også oss en hel masse! Vi er så heldige som er foreldrene hans, og vi setter pris på hvert eneste øyeblikk.

Noen ganger stopper jeg opp og lurer på hvordan i alle dager jeg har fått en så innmari pen baby. Men når jeg ser på pappaen hans, så forstår jeg!

Han har blitt en veldig aktiv liten gutt, så jeg vil nok få litt av hvert å finne på når han begynner å krabbe, gå og løpe rundt på gulvene her inne! Og jeg gleder meg så masse til å se tilbake på denne tiden når han blir større. Huske alle de fine stundene vi har hatt sammen. Jeg kommer nok til å være utrolig glad for at jeg nyter hvert sekund av det, for om jeg ikke hadde gjort det hadde jeg nok angret bittert.

Og det er ikke så rart, for man må huske på at man lever her og nå.

Vår største, lille glede ♥

5 kommentarer
    1. Herlig 🙂 er en utrolig rar følelse, gutten min er 1 år om 2 mnd og jeg lurer virkelig på hvor tiden har blitt av. Nyt vært sekund. Dere virker som noen herlige foreldre og leo er heldog som har dere 🙂

    2. Hææ? Har det gått et halvt år siden skjønneste Leo kom til? Det føles ikke slik, hehe. Tiden går fort om vi vil eller ikke 😛 Det går nok like fort frem til han blir 1 år. Han er heldige så har deg å Fredrik som foreldre, fineste Leoen 😀

    3. Min ettåring er akkurat 8 kg 😉 Men han har ikke manglet kjærlighet, er ikke derfor han er litt liten 🙂

    4. Guttemamma: Så klart! Det var ingenting stygt rettet eller ment mot de som har barn som veier mindre enn mitt eget altså 🙂 Han har garantert ikke manglet noen ting, er sikker på at du er en super mamma!

      Klem fra oss 🙂

    5. Så bra 🙂 Regnet ikke med at du mente noe slemt med det heller 😉 Men et poeng har du, barn som ikke trives, kan slutte å legge på seg.. Og selvfølgelig mange andre grunner til at barn ikke legger på seg eller er små 😉 Min er rett og slett bare liten, men like herlig <3 Noen må jo være over snittet og andre under snittet i størrelse 🙂 Og alle kan jo ikke få 4 kg unger heller :p

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg