MORGEN MED LEO!

Jeg elsker morgenrutinen vår!

Vi står vanligvis opp i 7-8 tiden om morgenen. Jeg har ikke trengt alarm etter jeg fikk Leo, så det er overhode ikke nødvendig! Jeg våkner opp av at han ligger i sengen og babler litt, samtidig som han spreller med alle armer og ben. Da går jeg bort til han, og han er altså såå blid om morgenen! Det har aldri vært noen som har vært så glad for å se meg om morgenen, det skal jeg love dere! (Ikke en gang Fredrik!)

Jeg plukker ham opp og vi går inn på badet. På badet er det alltid veldig godt og varmt, så der tar jeg av ham pysjen og skifter og steller ham litt. Vi pusser tennene, og går ut i stuen.

Jeg ber alltid Fredrik om å skru på varmepumpen om morgnen før han drar, så derfor er det alltid varmt i stuen også når vi våkner, og det er så utrolig deilig! Det verste jeg vet er å våkne opp om morgnen og å måtte gå fra den varme senga til et iskaldt rom! Vi kommer ut til stuen, og jeg skrur på tven. Jeg setter på Disney junior som står på i bakgrunnen, for det elsker han og titte frem og tilbake på! Så legger jeg han litt på gulvet så han får lekt mens jeg finner noe han kan ha på seg.

 

Etter det ligger han vanligvis og leker en stund, jeg leser litt for ham, og så spiser vi frokost begge to! En kjempekoselig morgenstund sammen ♥

GOD HELG ♥

9 kommentarer
    1. Såååå koselig!! 🙂 Men en ting jeg bare vil tipse om.. det er smart å pusse tenner etter frokost i stedet for før. Blir det gjort før vil ikke tannpussen få tid nok til å gjøre arbeidet sitt før prosessen blir avbrutt av mat, med mindre frokosten kommer en god stund etter pussen 🙂 Ikke ment som kritikk, men et lite godt råd. Du virker til å være en super mamma for din lille bedårende Leo!! <3 Følger med på bloggen din daglig.

    2. Virker utrolig koselig,fint med sånne rutiner du passer veldig godt på den fine babyen din utrolig skjønt

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg