SPØRSMÅLSRUNDE!

Hei dere! Håper helgen deres har vært bra!

I dag tenkte jeg å kjøre enda en spørsmålsrunde. Synes det er så fint å gjøre det jevnlig, for jeg føler dere blir bedre kjent med meg og oss som en familie! Og så kan dere få svar på det dere lurer på, det dukker til stadighet opp nye spørsmål i kommentarfeltet og det er vanskelig å få tid og mulighet til å svare alle, så da er det jo dette en fin måte å gjøre det på!

Jeg har forsøkt et fast “ukens spørsmål”- i uken, men jeg glemmer det hele tiden! Haha! Det har dere sikkert merket også 🙂

 

Så da er det bare å stille spørsmål i kommentarfeltet om dere har noe dere kunne tenke dere å få svar på! Jeg svarer på alt – jeg skal i hvert fall gjøre mitt beste! Det er sannsynlig at jeg svarer på video, så det blir bra ♥

44 kommentarer
    1. Hvor lenge er det til housetour filmen kommer?
      Kan du legge ut en video av Leo der han gjør forskjellige ting?

    2. Hei! Liker veldig godt bloggen din. Veldig morsomt å følge med på hverdagen deres og utviklingen til Leo, spesielt når jeg og kjærsten min selv har en sønn som heter Leo Andrè og er noen uker gamlere enn deres Leo! 🙂
      – Er det noe du skulle ønske du hadde gjort annerledes med Leo i starten?
      – Om dere hadde andre gutte navn som forslag til navn på Leo, hvilke navn var det? 🙂
      – Hviklen størrelse bruker Leo i klær nå og hvor lang og tung er han nå ?:)
      – Hvor mange tenner har Leo fått? 🙂
      Hadde virkelig vært veldig koselig om vi hadde møttes en gang! Da kunne jo Leo og Leo ha lekt osv!:)
      Ha en fin dag!:)
      mvh. ingvild og Leo Andrè 🙂

    3. Hvordan går det med dere? 🙂 Veldig gøy å lese bloggen deres og hvordan dere er som familie. Ha en fin dag 😀

    4. når begynte du å kjøpe babyting under svangerskapet?
      Har du planer om å gå tilbake å studere? Eventuelt ha leo i en barnehage når han blir 1 år?:)
      Hadde du mye smerter under svangerskapet?

    5. – Svarer du når folk sender email til deg?
      – Er Fredrik flink til å hjelpe til med Leo?
      – Har du et godt forhold til familien din?
      – Anbefaler du jenter på din alder til å bli gravid?
      Digger bloggen din, leser den hver dag! Stå på 🙂

    6. Hva er ditt drømmehjem?
      Er du en person som stresser mye, i hvilke tilfeller?
      Hvordan tror du fremtiden til Leo kommer til å bli?
      Han er en veldig søt gutt, du er jammen meg heldig :))

    7. Kan du filme deres rutiner? Eller en vlog der du viser hva dere gjør på en dag?
      Hvor stort mellomrom vil du ha på barna dine og hvor mange vil du ha?

    8. Kan du fortelle litt mer hvordan det var å ta keisersnitt og om fordeler og ulemper osv når man gjør det? Jeg må kanskje ta keisersnitt selv da babyen min ligger i seteleie, er ennå syv uker til termin så det kan jo forandre seg, men keisersnitt er noe av det skumleste jeg kunne tenkt meg. Tanken av at de skjærer i meg mens jeg er våken og jeg ligger bak et klede gjør meg veldig redd.. Men legen sa det var stor sannsynlighet for at jeg måtte ta keisersnitt.. 🙁

    9. Hvis du får tvillinger ved neste svangerskap, hva håper du på? Eneggede eller toeggede? Gutter/jenter? En av hver? Og hva skal de hete?

    10. Du er utrolig flink til å skrive! Stikker stadig innom og leser bloggen din.
      Har et spørsmål som sikkert allerede er blitt besvart, men spør likevel: hvor langt var du kommet i svangerskapet da det begynte å synes på magen?

    11. Jeg liker bloggen din! 🙂 Søt bebiss også!
      Hvorfor valgte dere navnet Leo? Jeg er så glad i det navnet, og vil kalle min fremtidige baby (om jeg får gutt) det samme 🙂

    12. Når fikk Leo sin første tann?
      Hvor mye betaler dere i husleige? Ser så fint ut der ☺☺
      Må berre si at jeg elsker bloggen din, følger med hver dag,virker som du er en bra mamma ☺

    13. Heter han Leo Enerberg Johanessen til etternavn?
      Hvilke tre gutte og jentenavn synes Fredrik er finest?
      Har Fredrik noen søsken, hvor mange?
      Hvor mange søskenbarn har Leo?
      Jeg ønsker meg selv tre barn når jeg blir eldre, og jeg blir bare enda mer babysyk av å se på Leo<3

    14. Hvordan reagerte din bestevenn at du var gravid?
      Anbefaler du å bli ung mor?
      Hva er det tøffeste med å være ung mor?
      Hva er planene dine framover, skole, jobb?

    15. – Er det slitsomt å lese alle de kommentarene fra folk som pirker på deg som mor?
      – hva ønsker du å jobbe med videre livet sett bort fra bloggen
      – går du på noen medisiner?

    16. Du er kjempeflink til å blogge! Liker veldig godt hvor saklig du alltid er på tross av at du er av de yngste bloggerne. Jeg har bare et lite spørsmål jeg har lyst til å spørre deg om, eller to, men det ene er ett oppfølgerspørsmål.
      – Skal du være med på unge mødre/ fått forespørsel om å være med?
      – Takker du ja eller nei om dette er tilfellet?
      Lykke til videre å stå på, Jessica! Du er utrolig flink og sjarmerende 😀

    17. -Vist du skulle hatt et til barn hvilket navn ville du og Fredrik hatt da? (et jentenavn og et guttenavn)
      -Hvor mange barn vil du/dere ha?
      -Fineste navnet dere vet?
      -Hva er drømmen din i fremtiden å gjøre sammen med Fredrik å Leo?
      Til begge to:
      -Hvilken sang er favoritten dere for tiden?
      -Favoritt bandet? 🙂
      Leo er kjempe skjønne, å dere er fine foreldre<3 🙂

    18. hei! jeg lurer på hvordan ting er med skolen,hvilken linje går/gjikk du og hva har du tenkt og gjøre videre. fikk du lagt en såkalt avtale med skolen?

    19. anbefaler du ikke å få barn når man er så gammel som deg og når det kommer til leo angrer du på at du fikk han så tidlig og ville du fåttt han i senere alder viss du kunne?

    20. Hvor gammel er du nå?
      Hvor gammel er Fredrik nå?
      Skal du ta lappen når du er 18? Skal Fredrik det?
      Kan du lage flere videoer?
      Kan du lage en sånn ” en dag” video? En sånn hverdagsvideo, som filmer hele dagen deres?

    21. Hei!
      Til begge:
      – Beksriv hverandre med ett ord
      – Hvem er best på matlaging?
      Jessica:
      – Hvilke andre blogger leser du?
      – Hva er den beste boken du har lest?
      – Hvordan vil du beskrive musikksmaken din?
      – Fortell om sist gang du gråt?
      Tusen takk for åpenheten <3

    22. Fungerer sexlivet til deg og Fredrik etter at dere ble foreldre (om det er lov å spørre) og har du fått plager (vondter) etter keisersnitt?
      Superkoselig blogg! Hverdagsrutine å stikke innom!

    23. – Brukte du vanlig vinterjakke da du var gravid, eller kjøpte du mammavinterjakke?
      Du gjør en fantastisk jobb, som blogger og mor! Jeg er selv gravid i femte månde i en alder av 17 år, og jeg ser veldig opp til deg!

    24. Bruker Leo smokk? Om ikke, hvorfor?
      Har Leo en spesiell ting han har med seg overalt som en bamse? Teppe? Klut?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg