DET ER SÅ TYPISK!

Det har skjedd igjen. Jeg våknet med nærmere 40 i feber og bare det å starte dagen med å hive inn på paracet gjør ikke akkurat underverker på humøret. Men det gjorde heldigvis Leo! Jeg tror egentlig jeg glemmer hvor forferdelig det er å være skikkelig syk, når jeg ikke er det. Og det skjer alltid på verst tenkelige tidspunkt, men sånn er vel livet av og til, haha! Skikkelig typisk..

Til tross for det har vi faktisk hatt en flott dag. Jeg skulle vel egentlig holdt meg inne, men jeg fikk feberen ned og pakket meg godt inn i klær for å møte oldemoren til Leo ute i det fine været likeså. Burde nok aldri gjort det, men det hadde blitt mer styr med Leo om han skulle vært inne hele dagen! Han skal og vil nemlig underholdes omtrent hele tiden, så i dag var det rett og slett lettere å gå en trilletur slik at det fikk være underholdningen i dag. Han liker det jo dessuten så utrolig godt! 

Men jeg må bare si det altså.. Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort om Fredrik ikke hadde kommet hjem klokken 15! Veldig glad jeg slipper å ha Leo alene når jeg er så dårlig ♥

 

Så nå skal jeg spare dere for klagingen over at jeg er blitt syk! Prøve, i hvert fall. Litt vanskelig når det begrenser hva jeg får gjort i løpet av dagen, men blogging skal det bli uansett!

Det var i hvert fall suupert vær, og en skikkelig fin høstdag! Leo hadde på seg et skikkelig fint antrekk i dag også, og han har altså blitt såå stor! Vi spiste deilig lunsj og gikk litt rundt for å kikke, veldig glad for at jeg har noe familie her i Larvik som jeg (vi) kan tilbringe tid med!

Nå skal jeg hive meg ned i sengen og få meg litt søvn. Fredagen er endelig her, og vi får besøk i kveld! Gleder oss ♥ God helg!!

9 kommentarer

Siste innlegg