HVORDAN ER DET Å VÆRE UNG PAPPA?

Det er ikke sjeldent det tikker inn spørsmål på mail eller innboksen min på Facebook fra dere, og jeg prøver selvsagt å svare alle så godt det lar seg gjøre! I dag kom det noen spørsmål fra en yngre gutt som hadde noen spørsmål til Fredrik, og i og med at dette kanskje kan være aktuelle spørsmål tenkte jeg å høre med Fredrik om det var greit jeg la ut svarene og spørsmålene som denne gangen var til han. Det fikk jeg heldigvis lov til å dele med dere!


 

Hvordan er det å være ung pappa?

  • Jeg synes det er helt konge. Slitsomt men konge.

Føler du selv at du er en god pappa?

  • Ja, det gjør jeg. Jeg føler at jeg mestrer farsrollen godt og at jeg er veldig flink med Leo!

Har du noen gode råd til meg som skal bli ung pappa selv?

  • Nyt hvert eneste sekund med ungen… 

Føler du at andre ser ned på deg fordi du er ung far? Sånn som unge mødre ofte gjør?

  • Nei, det føler jeg ikke i det hele tatt. Jeg tror det er veldig mye fokus på unge mødre fordi fedrene ofte ikke er der, så da blir de på en måte litt «glemt»

Skal du skrive flere gjesteinnlegg på bloggen til Jessica?

  • Ja, selvfølgelig skal jeg det!

Vil du lage deg egen blogg noen gang?

  • Nei, det skal Jessica få holde på med alene. Det er morsomt å skrive på Jessica sin blogg noen ganger, men det er aldri noe jeg kunne gjort fast.

Hvordan er Jessica som mamma, og hvordan er du som pappa?

  • Jeg synes Jessica er den beste mammaen i hele verden. Hun er veldig ansvarsfull og det er jeg og. Vi er veldig gode foreldre på hver vår måte. Jeg er avslappet og Jessica er ofte mer bekymret enn jeg er.

Hvem ligner Leo og Noah mest på? 

  • Leo ligner mest på meg, han har mange av mine trekk og det har han hatt siden han ble født. Men han har øynene til Jessica. Noah ligner mest på Jessica syntes jeg, men mange synes han ligner mest på meg.:)

Er du glad du ble ung pappa?

  • Det er det beste som har hendt meg. Nå som jeg er ung pappa ville jeg aldri ventet ellers. (Jessica redigerer: Jeg tror det Fredrik prøver å si er at han ville ikke ventet ellers fordi han ser hvor bra det går for oss nå. Ikke bare fordi vi er gode foreldre, men at han ser hvordan vi har hatt ting på stell tross alderen)

Ha en kjempefin mandagskveld videre, dere!

4 kommentarer
    1. Kan dere legge ut barnebilde av deg og Fredrik, samt Leo?☺️ Hadde værr artig å sett dere samlet som barn for å se likheter og ulikheter 🙂

    2. Haha okei, nå må jeg bare fortelle deg det syke jeg drømte her om dagen. Jeg har fulgt bloggen din ganske lenge nå, og det påvirker meg visst mer enn jeg har tenkt over selv, for her om dagen(eller natten da) så drømte jeg at jeg ble gravid og fikk en liten gutt som heter Leo haha! Herregud det føltes så ekte og jeg visste ikke om jeg var lei meg eller letta da jeg våkna og fant ut at det ikke var sant.
      Du og Fredrik virker som noen fantastiske foreldre og jeg syns det er utrolig tøft og bra gjort av deg å ta det valget å beholde barnet! Jeg vet ikke om jeg selv hadde vært så tøff å gjort det samme valget. Så all creds til deg! Du fortjener IKKE alt det hatet du får hver dag, for fy faen. Egentlig burde alle beundre ansvaret du har tatt på deg og klarer med glans.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg