JEG ANGRER!


Det har kommet mange spørsmål den siste tiden fra gravide som lurer på hva jeg angrer mest på at jeg gjorde eller ikke gjorde når Leo var nyfødt. Uansett om det gjelder innkjøp av unødvendige babyting, ting jeg ikke kjøpte, om det er ting jeg ville gjort annerledes med Leo, eller mer generelt ting jeg angrer på.

Jeg angrer definitivt mest på at vi aldri dro på nyfødt-fotografering! Så hvis du er gravid og leser dette: BESTILL. I dag. For plutselig kommer den lille og tiden raser fra deg og alt det andre du egentlig skulle gjøre. Helst i går!

For gjett hva? Minnekortet mitt fra nyfødt-tiden med Leo har blitt borte. Ikke postet jeg særlig mange bilder av Leo her på bloggen den første måneden heller, så da har jeg kun mobilbilder med sånn helt grei kvalitet. Det er kjedelig, det!

Ellers føler jeg ikke at jeg angrer på noe jeg gjorde med Leo. Vi samsov den første tiden, vi gjorde det til en vane at han sovnet ved puppen (det gikk helt greit for meg, men for noen andre mødre er det ikke så greit) og jeg føler egentlig at alle valgene vi har tatt for og med Leo bare har ført til positive ting. Jeg ville ikke gjort noe annerledes!

Men nå, 6 måneder og 2 uker senere, nå skal jeg bestille fotografering. Og denne gangen skal jeg, virkelig. Det blir riktig nok ikke nyfødt fotografering, for jeg var alt for treg, var i ammetåka, og jeg husket knapt min egen fødselsdag. 

Nå gleder jeg meg riktig nok veldig, og det blir til og med et nytt headerbilde her på bloggen! Så da får vi bare håpe at jeg ikke sitter her om 6 måneder og maser om en fotografering jeg aldri husket å bestille. Denne gangen skal vi! ♥

2 kommentarer
    1. Det har jeg bestilt! Selvom det er litt dyrt så tenker jeg det er en investering, jeg klarer ikke å ta så bra bilder selv, så da vil jeg gjerne forevige denne tiden, jeg skal nok mest sannsynlig også ha med fotograf på fødestuen også 🙂

    2. Vi har lagret alle bildene av knirka vår på min sky, da vet du at du har det uansett om du mister mobil eller minnerbrikk! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg