TENK DET!

I dag er bloggen 1 år gammel! Herregud så rart det føles.

Tenk at det er ett år siden jeg var hjemme på besøk i Gjøvik og vurderte å lage meg blogg. Visste dere forresten at bloggen egentlig het mammaog16, men at jeg ombestemte meg og slettet den før jeg opprettet denne?

Husker dere kanskje denne headeren?

Jeg husker jeg sto hjemme i Gjøvik og tok dette bildet. Jeg postet det her på bloggen og på termingruppen jeg akkurat hadde blitt medlem i på Facebook. Jeg var så stolt over magen, og det var så godt å se hvordan den endelig hadde begynt å ta form!

For å gjøre en lang historie kort: Ting har forandret seg. Jeg er glad jeg, til tross for mine tvil, opprettet bloggen. For tenk om jeg aldri hadde gjort det? Hvor ville jeg vært da? Hvordan ville livet vært? Det høres kanskje skikkelig dramatisk ut, men bloggen er jo faktisk en stor del av hverdagen vår. Og det ville, tro det eller ei, forandret mye om jeg ikke hadde hatt den.

Dere som har fulgt meg helt siden den kalde oktobermorgenen for akkurat ett år siden vet at jeg har vokst mye. Det er faktisk veldig koselig å tenke på at jeg har fått dele denne reisen hittil med så mange fine folk, og det gleder meg at enda flere er med på å følge hverdagen vår og hvordan den er nå.

Gratulerer med dagen bloggen ♥ 

Hva husker du best fra bloggen min det siste året? Del gjerne med meg i kommentarfeltet!

9 kommentarer
    1. Så morsomt – min blogg er også ett år idag! Gratulerer til oss begge….
      Liker din blogg fordi du setter fingeren på mye som er viktig, du skriver fint og har koselige bilder!
      Klem <3

    2. Husker jeg begynte å følge deg ganske i starten og husker spesielt den lille leiligheten du bodde i da. Du sa mange ganger at du skulle vise hele leiligheten, men jeg kan aldri huske at vi fikk se den 😛 Elsker å lese bloggen din, jeg er selv like gammel som deg og syns det er “merkelig” hvordan folk på min egen alder kan ha et SÅ anderledes liv! 😀 Stå på, du er en god mor for din skjønne sønn! Han er nydelig.

    3. gratulerer med ettårsdag på bloggen! jeg lurer på en ting, hadde du og fredrik snakket om å få barn før du ble gravid? 🙂

    4. Husker ditt første innlegg veldig godt! Jeg satt å leste gjennom det, og bestemte meg for å følge bloggen videre. Litt sykt å tenke på hvor langt du har kommet med den! Gratulerer med et år med bloggen <3

    5. Eg har ikke fulgt bloggen din fra starten av, men eg fant den først noen mnd. før lille Leo kom til verden.
      Eg fant den tilfeldig for du hadde kommentert på en av bloggene eg leser fast, å etter å ha lest litt den gangen ble det fort en av di bloggene eg må innom hver kveld. 🙂 Du skriver ganske bra, liker også innlegga fra Fredrik (og andre gjester) godt. 🙂
      Gratulera med 1 år med bloggen din. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg