NÅR DU SOVER

Der ligger du. Med bittesmå perfekte hender, og bittesmå helt perfekte føtter. Et lite perfekt menneske. Så fredelig og lite.

Du smiler litt i søvne før du lager noen svake lyder. Drømmer du? Hva drømmer du om? Drømmer du egentlig i det hele tatt, noen gang?

Jeg blir stående over den lille sengen din. Du har den nye dundyna di brettet opp under armene dine, og uroen din henger forsiktig over det lille ansiktet ditt.

Jeg ser i enden av sengen din. Når jeg tenker over det er den egentlig ganske stor i forhold til deg. Der ligger bamsene dine. Løven din som er favorittbamsen din, lammet og apen.

Jeg har tusen andre ting jeg egentlig skulle ha gjort, men jeg vil mye heller stå og se på deg. Tusen andre ting jeg egentlig burde ha gjort, men likevel står jeg her og kikker på lille deg, når du sover.

For da står hele verden stille ♥

10 kommentarer
    1. Feil innlegg men finner ikke tilbake til det innlegget. Men så du også nevnte at du hadde strekk merker på leggene etter graviditet?
      Jeg har det selv masse av det og 4 måneder senere har det blitt bedre men ikke borte fortsatt røde. Men ser ikke at du har det mer? Er de borte eller hva bruker du får og få det bort?;)

    2. Therese: Hei Therese!

      Ja, jeg har fortsatt – men det er veldig lite synlig, mye har gått vekk! 🙂 Jeg har ikke gjort noe spesielt for å få det vekk, men jeg husker at jeg hadde små strekkmerker andre steder som var røde leenge før de bleknet, så kanskje det bare tar litt tid? Ellers har jeg hørt mye bra om bio-oil? Kanskje det er noe som er verdt å prøve?

      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg