PÅ GANG IGJEN…

I natt ble det mye våkentid på meg, Leo er nemlig i gang med å få hele tre nye tenner!

Denne gangen får han to nye oppe også, og de er veldig synlige allerede. Herregud så stor den lille gutten vår holder på å bli! 

 

Jeg merker det veldig godt at han har mye vondt, så jeg gjør selvsagt alt jeg kan for å lindre det. Som dere vet kjøpte jeg en smokk for en god stund siden, men Leo ville fortsatt ikke ta noe smokk i det hele tatt – men nå som det gjør litt vondt liker han godt at jeg holder smokken for han slik at kan sutte litt på den. Han vil imidlertid ikke ha den alene.

Biteringer er også flittig brukt her, særlig de som kan ligge i fryseren eller kjøleskapet. Da lindrer det ekstra godt! i tillegg til mulit-mam som er en gel man påfører.

Og hvis det blir skikkelig krise (uavhengig av tidspunkt på døgnet) bader jeg ham. Da får han litt annet å fokusere på, og så er han jo så glad i bade! ♥

4 kommentarer
    1. Min lille ville plutselig ikke ha smokk mere, trodde først han bare ikke ville ha smokk, men så prøvde jeg en større smokk, hadde brukt smokk som var strl 0-6 mnd så bytta til 6 mnd + fungerte kjempebra, vet ikke hva du bruker da..?

    2. Min gutt var mye plaget når tennene kom.Frossen fruktmos i isbitformer var veldig populært. Puttet dei oppi sånn baby feeder.

    3. Kan anbefale deg å smøre litt rå potet på gommene. Det skal lindre ganske mye! Har aldri hatt noe problem med Denzel, og han har 7 tenner nå (8mnd). Vært veldig heldig 😀 gi evnt en paracet stikkpille, noe å sutte på i babyfeeder, flaske med isvann? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg