NYE PLANER…

Hei dere, og håper dere har hatt en super fredag i høstværet ♥ Vi har ligget og dratt oss i sengen leenge i dag, det synes jeg man skal kunne unne seg på fredager!

Jeg fikk ryddet leiligheten i går, så da var det ekstra deilig å komme seg opp! Vi dro ut på en lang trilletur, og i dag var det faktisk skikkelig kaldt ute, så han fikk på seg en del ull! Og de nydelige selbuvottene sine, selvfølgelig.

Nå har vi vært hos tanta mi en god stund allerede, og Fredrik blir sikkert litt forvirra når han kommer hjem og ser at vi ikke er hjemme! I kveld kommer mamma nok en gang til Larvik, og vi skal på badeland i morgen! Gleder meg så uendelig mye til å få tatt med meg Leo ut i bassenget, og hadde han visst og skjønt at vi skulle ut å bade i morgen hadde han nok vært supergira han også! Haha 🙂

Det er så koselig å få besøk av mamma igjen, og at hun har muligheten til å komme så ofte, så det blir nok mye morsomt på oss i helgen! Kommer selvfølgelig til å dokumentere det meste så dere også får se på hva vi har gjort. Ønsker dere en fantastisk start på helgen, det blir ikke lenge til vi snakkes!

Forresten! Så dere bildet av kjøkkenet vårt jeg postet på instagram i går? Begynner det ikke å bli skikkelig fint?! Jeg holder på å bestille en del møbler om dagen, house tour filmen er ikke kjempelangt unna altså. Følg meg på instagram @Mammasom16 ♥

7 kommentarer
    1. Fine bilder
      Og ha en strålende fin helg til dere og 😊
      Kjekt å følge meg på bloggen din, Leo er jo så skjønn

    2. Den nye effekten du bruker på bildene/rammen er veldig forstyrrende når man leser bloggen din – bare litt konstruktiv kritikk, stå på 🙂

    3. Må bare si at dere tre er så utrolig flotte sammen! Har sett dere i byen et par ganger og man ser at dere hygger dere og har det bra sammen 🙂

    4. Er du fornøyd med stellevesken som hører til vogna? Har netopp kjøpt emmaljunga vogn men er litt skeptisk til hva jeg synes om stellevesken som hører til 😅

    5. Guri: Hei Guri!

      Jeg er overraskende godt fornøyd med den! Det er to åpne lommer til å ha flasker i, og flere små innerlommer, samt en stor! På utsiden er det også lomme med og uten glidelås på hver side. Den rommer mye (er min erfaring) og jeg synes også den er veldig pen!

      Men et lite tips! Ikke kjøpt den i hvit, den blir skitten bare man ser på den nesten! Haha 🙂

      Klem

    6. Heihei!
      Synes du har en flott blogg og leser den jevnlig. Jeg har bare et forslag å komme med, ikke ta det på en fornermet måte (værsåsnill?).
      Men, har du vurdert og sove med fletter om natten? Jeg ser du har et flott og langt hår. Men hvis du hver kveld før du legger deg, lager to fletter i håret, så blir det famtastisk. En på hver side. Så om morgenen så tar du de ut og rister hele håret. Håret ditt hadde blitt strålende vakkert! Jeg er frisør sånn hvis du var litt skeptisk.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg