BEHIND THE SCENES

Bildene er tatt i studioet til Holthe Kingswick foto! Klikk på linken HER for å se på facebooksiden hennes. (Dette er ikke reklame, og heller ikke sponset)

Vi har endelig fått vært på fotografering i dag, og det var helt herlig. Leo var kjempefink og ikke minst tålmodig, og fotografen var også utrolig dyktig. Jeg har virkelig troen på at dette ble ordentlige fine bilder!

Jeg vet at jeg vil tilbake dit til Leo er 1 år også, og jeg vet at det ikke er noe jeg kommer til å angre på. Bilder er de fineste minnene man kan ha, og tenk så glade vi kommer til å være for at vi dro dit når han blir eldre!

Jeg er som dere vet.. Ja.. Hvordan skal jeg si det? Veldig treg! Til tider noe dårlig på planleggingen også, så derfor begynte jeg å lete i dag tidlig etter en fotograf som kunne ha mulighet til å ta bilder av Leo i dag. Og jammen var det flott å kunne få time samme dagen også, det hadde jeg egentlig ikke forventet. Så glade som vi ble!

Gleder meg til å se og ikke minst vise dere bildene, dette blir helt flott ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg