JA, DET ER SLUTT.

Akkurat nå lever jeg i et mareritt. Jeg har gått hele dagen og ventet på at jeg skulle våkne, men jeg våkner ikke.

Det kom like brått meg på som det kom på dere, og det håper jeg dere forstår. Det er også grenser for hva jeg alene kan gjøre i et forhold hvor det er to personer.

Jeg skal ikke legge skjul på at jeg er i sjokk. Så i sjokk at smerten nesten ikke er der, og jeg kan ikke helt forstå at det faktisk er slutt. Jeg tror ikke på det, jeg vil ikke tro på det.

Dette var gutten for meg. Så sikker var jeg, at jeg fikk barn med ham. Det er vondt at livet kan forandre seg så brått på kun få sekunder.

Vi er gode venner. Vi står sammen og er enige. Leo kommer først, og det kommer han alltid til å gjøre. Hvis jeg gråter vet jeg at jeg kan gå bort å klemme Fredrik. Og han vet at han kan gjøre det samme med meg. Det er ingen sure miner, bare mye sorg.

 

Tro det eller ei, men det å oppleve et så vondt nederlag hjelper meg å forstå hva livet faktisk handler om, og hva som virkelig betyr noe.

Før verden raser litt sammen igjen, og jeg nok en gang får bekreftet at den jævligste smerten du kan kjenne, er den du ikke ser.

107 kommentarer
    1. HAHAHAHAHHAHAHGHAHAHAHAHA VENTA PÅ DET.
      Du som har alltid skrevet “kommer til å være sammen med barnefar skaffe dyr sammen og vi vil ha en til fyfaen, jeg dør

    2. Oii den såg jeg ikke komme, så ufattelig trist 🙁
      Håper det går bra med deg, og at alt ordne seg til slutt <3

    3. Nei så trist å lese;( Men dere er jo unge, så enten om dere finner tilbake igjen senere eller om dere finner noen andre vil tiden vise. Det er hvertfall godt dere skiltes som venner:)

    4. Til deg som valgte å være anonym her i kommentarfeltet, å skrive følgende
      “HAHAHAHAHHAHAHGHAHAHAHAHA VENTA PÅ DET.
      Du som har alltid skrevet “kommer til å være sammen med barnefar skaffe dyr sammen og vi vil ha en til fyfaen, jeg dør”
      Vær så snill, skjerp deg. Det gjør meg ingenting at du vet hvem jeg er, så derfor har jeg valgt å vise navnet mitt her. Har du i det hele tatt følgt bloggen til Jessica i over lang tid, og sett hvor utrolig god mamma hun er? Ikke nok med det så virker hun som en helt fantastisk jente, så ikke kom her å sleng dritt. Du gir deg kanskje ikke selv om jeg kommer her å snakker til deg, men jeg vil du skal vite at slike kommentarer er unødvendige. I alle fall når Jessica er knust fra før av.

    5. Ojjjj! Hadde virkelig ikke forventet dette.. Så utrolig trist!
      Og du over her som slenger dritt.. Så klart man tror man skal være sammen for alltid!! Men ting skjer dessverre og det kommer man ikke unna.. Ingen vet hvor lenge et forhold varer.

    6. Skjønner deg godt! Her sitter jeg med ett barn på 19 mnd og en baby i magen og det er slutt mellom meg og barnefar :/ det er bare å sende meg en melding om du vil snakke om det ❤️

    7. Stakkar barn. Håper bare du er voksen nok til å ikke dra med deg Gud vet hvor mange menn inn i livet hans. Er du singel så bør du tenke nøye gjennom før du går inn i et forhold igjen, nå som du er mor.
      Synes både synd på deg og aller mest på barne ditt. Jeg ser ingen ting galt med det å være alenemor, men du er ung og det stakkar barnet kommer jo knapt til å få se deg, når du nå sikkert kommer til å fokusere på det å funne en ny type.

    8. Eh du anonyme kl 20:47. Hvordan kan du sitte å kose deg med dette? Det er ikke alltid ting går bra selvom man har fremtidsplaner og drømmer. Skjønner ikke hvordan du kan unne et par og en familie et brudd. Det er triste greier, spesielt når det er barn inni bildet. Voks opp.
      Og til deg Jessica. Så utrolig trist å høre. Håper du finner trøst i familie, venner og Leo <3

    9. Ååå kjenne den smerten der. Når jeg var 15 år å fekk sønnen min.
      Etter sønnen min ble 5 mnd da jekk barnefaren ifra meg.
      Følte at verden raste å at jeg aldri kunne finne noen som han igjen..
      Men min hverdag ble bedre når jeg var med sønnen min 24/7.
      Du komme til å klare deg. Dere har en nydelige sønn sammen.
      Å det er viktig med god dialog å samarbeid når det gjelder sønnen deres.
      Men det er hardt i begynnelsen, men etterhvert så blir det bedre.

    10. 💞💞💞💞💞💞💞
      Jeg forstår at du har det vondt nå, har selv opplevd tilsvarende!!! 💜💜💜💜💜💜💜 Ta den tiden du trenger og vit at vi er mange rundt deg som føler med og støtter deg i dette 💗💗💗💗💗💗 Varme Klemmer 😘😘😘

    11. Oi, dette kom virkelig som et sjokk. Utrolig trist å lese, unner deg ikke det her. Vet hvor vondt det gjør og i tillegg deler dere så mye!
      Vet ikke hva jeg skal skrive, bare håper det går bra med deg og at dere finner ut av det, enten den ene eller andre veien. Masse klemmer <3

    12. Trist! Jeg vil bare sende deg mange varme tanker. Har vært gjennom et tøft brudd selv, men uten barn. Kan ikke engang forestille meg hvor tungt du har det nå. Flytter du tilbake til Gjøvik nå eller?

    13. Hei du! Så vondt å lese. Og jeg kan bare tenke meg hvor fortvilet, forvirret og ute av deg du kjenner alt er nå. Jeg sier dette som en som nå er betydelig flere år enn du er nå. Men jeg har vært i veldig samme situasjon som deg. Ung mor, og et forhold dom ikke holdt til slutt. Men det du skal vite er at dere tar denne avgjørelsen nå, når dere fremdeles kan ha et greit og respektfult forhold til hverandre, er mye bedre enn om de ville gått sine år og alt ble tyngre og sårt til dere ikke kan fungere i forhold til å måtte samarbeide som foreldre. Jeg vet at akkurat nå hjelper det sikkert ikke en skit at jeg snakker om meg og mine erfaringer, jeg ønsker bare så gjerne for deg at du skal klare å se at dette er hverken enden på noen vise eller grunn til å la alt se mørkt ut. Fra å følge deg her fremstår du for meg som en av de sterkeste unge mennesker jeg kan tenke meg. Ikke vær redd for at det gjør vondt, og ikke vær redd for å la det gjøre vondt. Så går det, før du vet det, mye bedre og dere vil finne en måte å passe i hverandres liv sammen som er annerledes enn dere er kjent med. Annerledes men like viktig. Dette får du og dere så til. Ale verdens gode tanker og ønsker går til dere.

    14. Jeg er 18 år og blei nylig alenemor til en på 4mnd.
      Det kommer til å gå kjempefint ☺
      Det er slitsom,men ettervert venner du deg til å være alene med ett barn.
      Faren,i det tilfelle Fredrik kommer alltid til å være I livet ditt, han kommer alltid til å være famile , selsom dere ikke er kjærester. Det blir berre famile på en annen måte ☺
      Ja, det er tøft til tider,men det går alltid bra ☺
      Dere kommer til å klare dere fint, uansett hvordan dere velger fordelingen til Leo skal være 💖
      Klem 💖

    15. Ånei, vet ikke helt hva jeg skal si.. Det er så utrolig vondt uansett, og man føler seg så veldig tom og alene. Håper det går fint med deg, uansett hvor vondt det er<3

    16. Sender en trøsteklem!! Og dere som kommer med stygge kommentarer av typen “hva var det jeg sa?” skjerp dere!

    17. “du er ung og det stakkar barnet kommer jo knapt til å få se deg, når du nå sikkert kommer til å fokusere på det å funne en ny type.”
      Herregud, er du helt idiot? Enkelte mennesker må seriøst begynne å passe på seg selv og slutte å henge seg så fælt borti andre folks privatliv, er ganske så sikker på at Leo alltid vil komme først uansett hvordan ting utvikler seg fremover.
      Du er sikkert veldig klar over at du vil få mye dritt i kommentarfeltet, men håper at du ikke tar deg nær av det selv om du er på et vanskelig sted i livet akkurat nå. Mange kommer til å ha det som sin eneste intensjon å dra deg enda lengre ned enn det du allerede er, enkelte eier dessverre ikke skam, men jeg håper du vet at du ikke har noen grunn til å ta deg nær av det. Du vet selv best hva som er det rette å gjøre, ikke la noen anonyme stakkarer komme og fortelle deg hva du er og ikke er. Håper og tror at det ordner seg for deg, Jessica!

    18. Jeg skjønte virkelig ikke overskriften da den dukket opp! Begynte faktisk og lure på om det var noe annet som tok slutt, så dette kom ganske brått på meg. Jessica, jeg har lest bloggen din helt siden starten og ettersom jeg har sett og lest så kommer du ABSOLUTT til og klare deg helt fantastisk! Det at du er åpen og forteller oss dette skal du virkelig ha cred for! Du er så utrolig sterk som står for det som har skjedd! Jeg ønsker deg og Leo, og Fredrik alt godt videre! Du vil klare deg, og det vet jeg! Kanskje det er noen nedturer, men de er faktisk helt vanlige. Stay Strong!

    19. Jeg fikk så vondt av å å lese dette! Det er den verste smerten man kan komme over etter min mening,, i vår ble det slutt med meg og kjæreste etter et forhold på flere år, og jeg kan ikke beskrive smerten jeg hadde!
      Men når jeg først har kommet over sjokket og den verste tiden med sorg så begynte vi faktisk å snakke sammen igjen, å nå er vi faktisk sammen igjen å har det bedre enn noen gang!
      Så man vet aldri hva som kommer til å skje, eneste som er sikkert er at det blir bedre! Men det tar tid
      Vi kjenner jo ikke hverandre, men du kan uansett ringe meg eller snakke om du vil 🙂 bare si ifra så kan jeg sende nr

    20. Det var så leit å høre!:((
      Jeg må bare være ærlig men jeg ventet nesten på det.
      Jeg hadde selvfølgelig aldri håpet på det, fordi dere to virket så utrolig bra sammen!
      Men dessverre:((
      Håper du fortsetter å være en så herlig person !!

    21. Det var trist å høre.håper alt ordner seg til slutt selv om det er vondt nå. Ønsker dere alt godt alle tre.

    22. Så utrolig rart og lese nå, tror vi alle trodde dere hadde det bra sammen, men jeg skjønner jo at du ikke vil dele hele livet ditt på bloggen.. Håper det går bra med dere alle tre, dette kommer til å gå så fint, Stå på videre. Håper å se dere flere ganger her i Larvik 👍 ❤

    23. Skjønner meg ikke på dere i kommentarfeltet som slenger rundt med; venta på det, stakkars barn, etc.
      Eier dere ikke skam?
      Forhold kan bli slutt uansett alder, for å få barn er en stor påkjenning.
      Håper det går bra med deg, det ordner seg en dag!
      Håper også folk kan spare seg for stygge kommentarer, husk at de er mennesker de også, selv om de fikk barn tidlig gir det dere ingen rett til å skrive slikt til en som nettopp har fått hjertet knust.

    24. Så utrolig trist, Jessica 🙁
      Har lest bloggen din lenge og vet at du en utrolig sterk og flott jente, og dette kommer du deg gjennom!!
      Sender en stor klem <3

    25. Uff, nå tenker jeg på deg. Jeg synes veldig synd på deg nå. Det er vondt med en gang, du tenker på det hele tiden… Stakkars deg. Håper du får deg bedere å har noe annet å tenke på snart! Du virker som en veldig sterk person, det skal du ha godt av! Fine, snille deg! ❤️❤️❤️

    26. Det var kjempe vondt å lese, jeg håpa virkelig du bare skulle få oss til å tro det, men innså fort at det ikke var det..
      Jeg regner ikke med at det hjelper å lese gjennom en haug med kommentarer på bloggen din. Men allikavel så er det greit å høre at det er mennesker rundt deg som bryr seg om situasjonen du/dere har kommet i. Alle takler kriser og sorg forskjellig, og jeg forstår at dette er en helt for j****** situasjon. Det er ingen, heller ikke meg, som kan forstå hvordan du har det, men jeg regner også med at du har en rekke mennesker i livet ditt som hjelper og støtter deg fra andre sider enn et kommentarfelt. Jeg ønsker alt godt for dere, så det er sagt! Dette kom nok virkelig som et sjokk for alle oss lesere også!
      Stå på, vær sterk, tenk på det positive som du har i livet ditt (selvom det ikke er så lett) og jeg skriver dette bare en gang, selvom jeg kunne skrevet det nærmere 100 ganger. Jeg skulle ønske jeg kunne godkjent kommentarene før de ble postet, virkelig. Du fortjener det ikke verre! Jeg tenker så klart på de negative kommentarene… Jeg blir nesten dårlig…
      Ha de positive i fokus hvert fall 🙂 det ønsker jeg virkelig!
      Du er en så flott, herlig og flink mamma! Ingenting tilsier at du skal slutte å være den fine jenta du er 🙂
      <3 Klem <3

    27. Går gjennom det samme selv. Eller, vi prøver å fikse det så får se hva som skjer 🙂
      Teit å si, men håper det går bra snart.

    28. Veldig leit at det skulle gå sånn, men jeg tror du er en sterk jente som kommer fra dette med en erfaring rikere – og styrket.
      Og til dere som skriver stygge kommentarer – hvorfor sparke noen som allerede ligger nede. Skjerp dere!

    29. Det var trist å høre, det kom noen tårer som pressa på! jeg hadde aldri trodd dette skulle skje men det gjorde det og sånn er livet 🙁 Du valgte å gå en annen vei du valgte å gå den veien som var rett for deg. Og vi alle skal akseptere deg for valget du tok. Noen ting i livet er vondt, noe av det viktigste er jo at Leo fortsatt skal ha det bra. Og Fredrik og du også. Stå på videre og lev livet lykke til med å være alenemor. Jeg gir deg all lykken min og jeg håper du kan leve livet med Leo foralltid.

    30. HAHAHAHAHHAHAHGHAHAHAHAHA VENTA PÅ DET.
      Du som har alltid skrevet “kommer til å være sammen med barnefar skaffe dyr sammen og vi vil ha en til fyfaen, jeg dør
      Unnskyld meg, men hva faen er dette å skrive?! For en miserabel stakkarslig person du må være! Selvfølgelig tror man at man skal være sammen med kjæresten sin så lenge som overhode mulig, ser ikke poenget i å være sammen med noen om man ikke ser for seg å dele resten av livet med den personen. I de fleste tilfeller blir det dessverre ikke slik, uansett om man er ung eller gammel. Men det å faktisk godte seg over at noen har gjort det slutt på den måten du gjør er forkastelig! Fysj. Og du som bekymrer deg for at Leo ikke kommer til å se sin mor fordi hun vil være opptatt med gutter. Bare, hva?! Noen av dere er jo faenmeg gærne. Leo vil nok få det helt fint selv om foreldrene hans ikke er sammen lenger. Jessica har en god og kjærlig familie, og virker som en veldig god mor. Stå på!

    31. Jeg vet ikke hvem du er. Jeg har aldri hørt om eller sett deg, men så du postet innlegget på facebook og det kom opp på new’sfeeden min. Jeg så det sto “det er slutt” og skjønte raskt at det var barn involvert og at du var en ung mamma. Jeg har lest hele innlegget ditt og jeg har også lest alle kommentarene som har blitt skrevet her og FYFAEN og forbanna jeg blir over inkompetente idioter som tror de er mye bedre enn alle sammen! HVOR har dere fått med dere at en 16 år gammel jente IKKE kan bli like god mamma som en på 40? Er dere klar over hvilket år vi lever i? Er dere klar over hvilken generasjon det er snakk om? Er det klar over at MEST sansynligvis (etter min mening) kan en 16 år gammel jente gjøre en DOBBELT så god jobb som MANGE mødre på 30-40-50 nettopp FORDI det er en annen generasjon?.. når hun da er en UNG mamma blir hun tvunget til og bli selvstendig, noe som faktisk ikke er så forbanna dumt. Jeg har selv (uten barn).. Blitt tvunget til og bli selvstendig ved og flytte hjemmefra når jeg var på alder med hun som eier denne bloggen – jeg kunne ikke vært mere stolt over meg selv over hvordan jeg har utviklet meg.. Jeg har oppdratt meg selv i tennåringsårene og dette er jeg super fornøyd med! ikke nok med det – men er dere klar over hvor patetiske dere er som ikke tør og stå for hvem dere er? HUN har skrevet dette innlegget på BLOGGEN sin.. Hun har DELT at livet hennes er tøft, hun har skrevet fra DEN HUN SELV ER.. også kommer dere her og gjemmer dere bak tastaturet? Altså hallo? Jeg trodde det å synke så lavt tilhørte barneskolen, men det er kanskje noen som ikke har fått med seg at nettmobbing ikke er særlig kult lenger? eller?.. Nei, jeg har ikke barn selv, men jeg er klar nok i toppen til og forstå at det og oppdra og ha et barn overhode ikke er lett! Det er mye stress, mye styr og ungen skal ha oppmerksomhet 24/7! Kan dere ikke prøve det selv, OGSÅ kan dere komme hit og snakke da?!.. Sorry, men jeg kjenner jeg blir skikkelig provosert av at folk skal sitte og trykke de som allerede er langt nede, ENDA lenger ned! Dette er virkelig ikke greit og det står jeg får med hele meg!
      Håper virkelig det ordner seg for deg og din baby! Godt og høre at dere er gode venner – det er det viktigste! Selvom man ikke er sammen, så kan ungen få et kjempe bra liv fordet! Jeg er selv vokst opp med skilte foreldre og det er det MANGE andre som er også! – dette er ikke tabu i 2015 folkens, værsåsnill.. Alle er bare ikke ment for og være og sånn kommer det alltid til og være, samme om vi er i 2060! Det betyr ikke at man ikke kan ha det bra også få barn. Det og få barn er en prøve i seg selv – og man er ikke et dårligere menneske bare fordi man finner ut av at man takler dette best på hver sin måte! STÅ PÅ! Jeg heier på deg/dere!
      <3

    32. Det er jo ikke så lenge siden du spekulerte i brudd mellom deg og Fredrik i overskriften på bloggen sin….sikker på at dette ikke er nok et stunt for å dra lesere??
      Heller ikke så lenge siden Fredrik hadde innlegg på bloggen din der han bedyret at han kom alltid til å være sammen med deg og at han ikke ville takle tanken på en stefar til Leo…
      For å være ærlig så stoler jeg ikke lengre på dere bloggere, dere gjør jo alt for å få lesere.

    33. Så trist å lese. Jeg skulle ønske dere var en av dem som holdt sammen for alltid. Jeg håper dere alle tre har det bra. Husk at det faktisk er verst for Leo. Jeg håper dere tar all hensyn til han. Ikke flytt for lang unna hverandre og pass på å gi Leo oppmerksomhet fra både far og mor. Det er så viktig! Og aldri få han til å føle at det var hans feil.

    34. Jeg kjenner deg ikke men jeg kjente jeg fikk en klump i magen når jeg leste dette… Du er virker som en fantastisk person og fortjener det beste! Jeg vill ikke gi deg noen råd, for jeg tror du vil klare deg helt supert. Håper du vil finne igjen gleden og at hjertet gror (Det er nok ikke så vanskelig når du har en så nydelig sønn) Hilsen trist leser på 18 med datter på 4 måneder <3

    35. Det her kan virke veldig snålt, men hvis du trenger noen å prate med så er jeg her for deg. Du kjenner meg ikke og jeg kan ikke si jeg kjenner deg, men har fulgt bloggen din lenge. Jeg bor på Gjøvik hvis du skulle trenge noen hvis du skal tilbake til hjembyen din. Er kun 2 år eldre enn deg. Ble sjokkert når jeg leste hva som har skjedd. Men ønsker dere alt bra videre på veien 💕

    36. Tenker på dere begge<3
      Leo får nok en fin barndom selvom dere skiller lag, dere begge virker som gode foreldre.,

    37. Skjønner godt hvordan du føler deg, men jeg kan love at alt kommer til å gå helt fint! 🙂
      Synes du har en utrolig moden og voksen tanke rundt at dere ikke er sammen lenger mtp Leo, til tross for at du ikke er mer enn 16/(17?) år. Er nok mange som er mye eldre som ikke klarer å samarbeide rundt barnet.
      Bare drit i de som ønsker å trykke deg ned nå, de har mest sannsynlig ikke noe bedre å gjøre.. Det her klarer du! 🙂

    38. Uff, dette var trist lesning en lørdagsmorgen. Jeg er dog den evige romantikeren, og holder et lite håp for dere.. Men selvfølgelig så er dere i en alder som man vokser endel, og man forandrer seg gjerne noe som person, og det kan jo være vanskelig i et forhold. Om dere virkelig elsker hverandre så håper jeg det blir dere tilslutt. Men sen kan jo hende dere bare var riktige i en periode. Om 10 år ser dere tilbake med stolthet over forholdet og det dere har skapt uansett hvem dere ender opp med. For all del aldri angre på at man gir seg selv i kjærlighet, selvom det ikke blir dere for alltid. Håper dere begge kommer dere gjennom dette ❤️

    39. Kjære anonyme drittslengere! Få dere et navn, en ryggrad, og veldig ønskelig er også en form for intelligens.
      Kjære Jessica! Jeg så inderlig glad og takknemlig for at du er den du er❤️Uendelug glad i deg💗

    40. Veldig trist at slikt som dette skjer, gikk igjennom det samme når min var 6måneder gammel.. Stå på, og vær sterk! Det vil alltid ordne seg en eller annen gang <3

    41. Dette gjorde virkelig vondt å lese..😢 Stå på videre, dette vet jeg du kan takle. Du er sterk!❤️

    42. Veldig trist å lese. Til alle dere som skriver dritt: Ta vare på dere selv, for nå har dere sunket fryktelig lavt. Gjør også en innsats for å skaffe dere litt empati. Folk rundt dere vil nok sette pris på det.

    43. Fy søren korr dårlig gjort av anonyme å skrive slikt. veit det ikkje er lett, men prøv å ikkje bry deg om dei.
      Håper det går bra med deg Jessica, aldri enkelt å gå gjennom eit samlivsbrudd. Håper det ordner seg for deg.

    44. Åh, så trist å lese.. Har selv en datter og kan ikke forestille meg hvor vondt det ville vært dersom jeg og barnefar skulle gått fra hverandre.. Fikk skikkelig vondt i magen av å lese dette, aldri hyggelig at en familie “splittes”. Håper det går bra med deg!
      Klem fra en mor på 20

    45. Trasig å lese, men kan ikke helt skjønne hvordan alt er ok på morgenen og så er det bare slutt.
      Det virker litt, helt ærlig, umodent og lite gjennomtenkt. Kanskje dere bør få en time eller flere hos en parterapeut eller familierådgiver?
      Uansett hvordan dette ender, du klarer fint å ta vare på lille Leo alene, for det er tross alt du som hat hatt han mesteparten av tiden, mens pappaen har vært på skole/jobb og sammen med kamerater på kvelder.

    46. he les bloggen din veldig lenge og virke som dere hadde det så fint å slikt.. Å nå er det slut vanskelig å skjønne. Bra dere er gode venner, Trist at det gikk sånt.. Håper det går bra, Klem <3

    47. Hei
      Trist å høre at det Er slutt mellom deg og Fredrik
      Håper det går bra med deg og at det ikke minst ordner seg for dere
      Kanskje når Fredrik har tenkt seg om Så ombestemmer han seg ikke vet eg
      Synes du virker som en god mor for Leo
      Eg ønsker deg og Leo en god helg også må dere kose dere masse 😊

    48. Til dere som kommer Med stygge kommentarer til Jessica:
      Har dere ikke noe fint å si om henne eller om bloggen da holder dere munn
      Synes det var utrolig leit og høre at det Er slutt😢
      Håper det går bra Med deg Jessica 😊
      Alt gode ønsker til deg
      Sender

    49. Så kjempe trist å lese! Håper det ordner seg for deg, kjære Jessica!
      Det er ofte lettere å snakke med folk du ikke kjenner om problemer, å om du trenger noen å snakke med, er jeg her for deg!
      En stor god klem fra meg, mamma 20 år.

    50. Så trist! 🙁
      Som flere har nevnt: hva med å prøve parterapi? Nå vet ikke jeg om dere har prøvd det eller tenkt på det og slått det fra dere, men om dere ikke har vært inne på tanken kan det vel være verdt et forsøk?
      Om ting ikke ordner seg mellom dere som kjærester er jeg sikker på at alt vil gå bra uansett 🙂 Stå på!

    51. Garantert leserstunt.. bloggen har jo begynt å få mindre lesere, så da må man ty til drastiske løsninger, ikkesant Jessica? Snart kommer det vell et innlegg der dere skriver at dere ombestemte dere, snakket sammen og alt var fryd og gammen? Kun for å dekke over at dere bare trengte flere lesere og gikk drastisk til verks. Herregud, denne bloggen er tragisk

    52. Åh, Jessica <3
      Det er så vondt når alt røskes opp med rota. Den smerten, hinsides alt, samtidig med følelsen av vantro, maktesløshet og sorg.
      Sender deg all verdens gode tanker og klemmer. Vær stolt av at dere bevarer vennskapet, det er så verdifullt og viktig <3 Ta sekundforsekund sånn i begynnelsen, det er faktisk nødvendig. <3

    53. Ja, ja, dette kom ikke som noe bombe, selv om dere begge har bedyret at dere kommer til å leve sammen for resten av livet.

    54. Så trist 🙁 Men hvorfor kan dere ikke være sammen, siden det er en sorg for begge to å skulle være fra hverandre? 🙁 Sender deg mange gode klemmer <3

    55. Herrigud noen av dere som kommenterer her, åssen går det Ann?! De fleste har vært igjennom et brudd en gang og vet hvor vondt det gjør, og bare fordi hun er ung betyr da ikke det at hun kommer til å lete etter en ny med en gang?! Eller at sønnen hennes kommer til å få se henne med så mange menn eller at hun ikke kommer til å ha tid til Leo fordi hun skal lete etter en ny? Latterlige kommentater! Hun har rett til å være lei seg når noe sånt som dette har skjedd! Og ja mest sannsynlig kommer kanskje Leo til å merke at noe ikke er som det skal i et par dager, men dette gjør ikke jessica til noen dårlig mor, tror de fleste kan se på bloggen hennes at hun er en fantastisk mamma som gjør en kjempejobb! Det viktigste for Leo nå er at foreldrene hans sammarbeider bra, og den første tiden nå knytter barn seg til en omsorgsperson og i dette tilfelle er det jessica og så lenge han er med henne er jeg sikker på at han får det supert!
      Veldig synd at det skjedde.. Men du kommer over det til slutt❤️

    56. Tenker på deg Jessica
      Og håper ikke minst det går bra Med deg etter bruddet mellom deg og Fredrik
      kanskje det Er lurt å prøve å ikke tenke Så altfor mye på dette og heller prøve og finne på kjekke ting sammen Med Leo
      Du har jo heldigvis Leo selvom du Er ikke kjæreste Med Fredrik
      Veldig trist at det skjedde, men du kommer nok over det tilslutt
      Ikke for å blande meg, men hvorfor Er det slutt egentlig?
      Ha en nydelig dag 😄

    57. Huff, så grusomt! Jeg håper det ordner seg for deg etterhvert, og jeg må få lov til å innrømme at jeg ble ganske overrasket over bruddet! Håper alt går godt for dere 🙂

    58. All medfølelse til deg. Du er sterk, og kommer til å takle dette like bra som du har taklet morsrollen

    59. Jeg opplever det samme akkurat nå, bare at jeg ikke har barn med han. Det er absolutt det jævligste som skjer.. Føler med deg <3

    60. Helt enig at psykisk smerte er mye verre enn fysisk! Ta tiden og de menneskene rundt deg til hjelp, så kommer dagene sakte men sikkert til å bli lysere. Mange klemmer og varme tanker<3

    61. Åh nei! Felte noen tårer da jeg leste dette, så utrolig vondt! Men du er sterk, du kommer til å klare deg fint <3

    62. Jeg har ikke kommenter på bloggen din før, men nå føler jeg for å gjøre det!
      Se på alle de flotte kommentarene du får av leserne dine, stol på familie og venner som aldri svikter deg. Livet er for kort til å fokusere på det negative. Du inspirerer meg stort, enda du er flere år yngre enn meg.
      Du er en fantastisk mor Jessica. Du er sterk, tiden leger alltid selv om det ikke virker slik akkurat nå! Stå på.

    63. Jeg ble virkelig lei meg nå på dine vegne 🙁
      Noe sånt hadde jeg aldri funnet på å ha gjort imot ei så nydelig jente sånn som deg

    64. åhhh, dette var så utrolig trist ;( Jeg som håpet på at du skulle skrive et innlegg med overskriften:”ja, jeg er gravid”<33 STÅ PÅ!!!

    65. Gravidhormonene mine tok over når jeg leste dette, tårene renner!!! Håper du snart får det bedre <3

    66. Til alle dere som driver å slenger negative kommentarer! Se til helvete å kjerp dere! Selvom hun er ung og det har bitt slutt med BF så betyr ikke det at hun løper rundt å knuller på alle hun ser! Hvor mange er det ikke som skiller lag i dagens samfunn! Men bare fordi hun er ung, så kommer hun til å sette barnet til side for å finne en ny kjæreste? Neinei! Jeg har troa på at dette kommer til å gå
      Helt fint!
      Jeg fikk barn når jeg var 16, og har hatt masse tøffe tider! Har hvert slutt mellom meg og barnefaren 100 ganger! Men nå venter vi en til, og jeg er bare 19! Vi har kjøpt hus, har 2 biler, og en trygg å stabil inntekt som en familie på 30-40 år.. Så hva er problemet med å få barn tidlig egt?
      Finnes 1000 vis av voksene der ute ikke har klart å ta vare på barnet sitt, og hva er unnskyldningen deres da?

    67. Så trist! Mn trur du kommer til og klare deg bare fint likevell! Live går ikke alltid som man har planlakt, mn det betyr ikke at det ikke kan bli fantastik likevell!
      Å til alle dere som sitter å slenger dritt, ta dere en bolle, å ta dere noen timer der dere reflekterer over hvordan oppdragelse dere vil gji barna deres(som forhøpentligvis ikke kommer før om veldig lenge) for den oppdragelsen dere har fått har vis vært rævva dåli…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg