EN LITEN OPPDATERING…

Hei alle!

I dag har vi endelig fått vært på 7-måneders kontroll med Leo! Det gikk veldig bra, og var som vanlig veldig koselig. Vi sto opp grytidlig men i dag var det faktisk ikke så ille, det var koselig å gå ute selv om jeg var så trøtt at jeg var redd jeg skulle sovne på veien!

Han har blitt 72 cm lang og veier nå over 8,8kg! Han hadde med andre ord gått opp en god del siden sist gang! Da veide han nemlig omkring 8,3. Den flinke helsesøsteren vår skrøt veldig av hvor bra utviklingen til Leo er, hvor våken og “med” han er. Jeg er veldig stolt, selvfølgelig ♥

Det har ellers vært en i grunn ganske rolig dag. Jeg har ikke tvunget meg opp av sofaen for å gjøre egentlig noe som helst, og det har jeg heller ikke planer om resten av dagen! Så deilig med slike dager at dere skulle bare visst 🙂

I morgen skal jeg på leting etter halloween kostyme til Leo, hvis jeg ikke finner det jeg i utgangspunktet skulle bruke som ligger her hjemme et sted da. Håper dere alle har fått en bra start på uken ♥

9 kommentarer
    1. Lyst til å ta en tur innom bloggen min? jeg blogger om de to jentene som ble kidnappet av to maskerte menn 10 juni i 2014. De bodde hos meg og jeg skal nå i rettsak, så bloggen handler om dette nå. Men ellers bor jeg i fosterhjem, og lever ett liv med en narkoman mor og på landslaget i western riding så mye av fritiden går til trening.
      http://miriamsandvikk.blogg.no

    2. Halloween kostyme til en baby på drøye 7 mnd?? Er ikke det liitt unødvendig?? Jeg skjønner ikke hvorfor folk er så opptatt av denne tradisjonen, den finnes jo ikke litt norsk en gang og barna forstår ikke mye av den uansett!! Jeg føler det blir for mye fokus på snopespising, ungene går jo rundt med bøtter til å ha snopet i. Ikke de minste da selvsagt, men jeg tenker og at når barna ikke vet hvorfor vi feirer Halloween en gang, hvorfor feire det da?? De fokuserer kun på godisen de får, alt rundt skjønner de ikke noe av!!! 😉
      Ellers håper jeg du har det så bra som du kan ha det oppi alt som skjer rundt deg nå!!! Så lenge på bildet du la ut av deg selv for noen dager siden, det sa mer enn tusen ord!!! 💙💙 Ellers er jeg enig med deg i det du skrev i forrige innlegg, veldig bra skrevet og gode refleksjoner!! Utrolig viktig å tenke på de rundt seg og ikke bare på seg selv og sine egne tanker og behov!! Du er en moden og reflektert 17-åring!! 💖💖💖

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg