3 X OM MEG!

Nå er det mange som har etterlyst å bli hedre kjent med meg, så derfor fikk jeg laget et lite fakta innlegg som har vært en gjenganger på andre blogger den siste tiden. Håper det ble bra!

3 TING JEG LIKER

Gode hårdager!
Shoppingdager i Oslo med Leo og familien
Å sove til langt på dagen.

3 TING JEG IKKE LIKER
Arrogante mennesker som overser deg totalt
Utroskap
Løk

3 FAKTA OM MEG

Jeg har egentlig fregner og skjønnhetsføflekk som jeg sminker vekk hver eneste dag.
Jeg er veldig glad i å diskutere.., noe familien får lide for. Haha!
Jeg elsker skrekkfilmer og er sikker på at jeg har sett absolutt alle på netflix sikkert fem ganger.

 

3 TING JEG ØNSKER MEG

Sydentur!!! Savner sol allerede..
Ismaskin tilgjengelig på kjøkkenet, gjerne der hvor kaffemaskinen er integrert.
Langt og fint hår, som ikke er extensions!

3 TING JEG BURDE

Rydde i det gigantiske klesskapet!! Og hive ut 90% av klærne mine, som jeg faktisk aldri bruker..
Ordne Internett her hjemme.. Hehe
Lære meg å gå skikkelig fint på skikkelig høye heler

 

3 TING JEG ER FLINK TIL

Å ta på meg to forskjellig sokker hver bidige dag
Å knuse iphonenen min.
Og det aller viktigste: Å være mamma <3

3 TING JEG IKKE ER FLINK TIL

Å holde klesskapet ryddig.. Går det egentlig an?
Å holde tidsfrister. Hahah, uff!
Å være tålmodig på dårlige dager.

3 TING JEG SKAL I NOVEMBER

Komme meg mer ut og nyte hvert sekund!
Handle inn til min nye garderobe!
Få svart på den hersens spørsmålsrunden dere dessverre har ventet på i evigheter. Sorry ❤️

3 TING JEG GLEDER MEG TIL

Pinnekjøtt på julaften!
Til Leo reiser seg eller krabber for første gang (han klarte å komme seg bittelitt avgårde for noen dager siden, hilsen stolt!)
Til 18-års dagen min i juni neste år, fy flate det skal bli deilig å slippe å høre at jeg er et barn!

3 TING SOM GJØR MEG AVSLAPPET

Badekar
Musikk (gjerne begge deler samtidig)
Serier i senga på late dager

3 TING SOM STRESSER MEG

Ubesvarte meldinger og mail
At jeg snart er 18!!!! Da er det jo bare 12(!!) år til jeg er 30?!?
At bussen går om en halv time og at jeg enda sitter i sofaen med dyne, gårsdagens sminke og i undertøy. Jepp!!

Stor klem!

8 kommentarer
    1. Har Fredrik vært utro siden du nevnte at du ikke liker utroskap? Eller var det bare at du generelt ikke liker utroskap?:)

    2. Hei!
      Tips fra en toppblogger med stor garderobe til en annen; skaff deg garderobeløsning fra Elfa, da er det faktisk mulig å holde det ryddig og oversiktlig i garderoben!
      Ha en fin kveld, kollega 🙂

    3. Alder er bare et tall, det er oppførselen som viser modenhet. Mange barnslige 18-20åringer og mange voksne, reflekterte 16-17-åringer.
      Tenker og at du ikke skak klage på spørsmål om Fredrik har vært utro, du legger opp til det selv her, er garantert mange andre ting du ikke liker og kunne ha skrevet.

    4. Koselig innlegg, MEn vær nå mer snill mot deg selv, jeg er sikker pålagt det er noe dom du er flinkere till en å knuse iPhone. Hehe. du virker som en smart, ung (i forhold til meg som er halveis til 50) jente og som en flink mamma. Gleder meg til å følge deg videre på bloggen din. Må ærlig innrømme at jeg er veldig nysgjerrig på om du blir boende i Larvik.. Det jeg er nysgjerrig på er vel på hva som trekker deg mest, familien i nærhet eller leos pappa i nærhet. Det er et dilemma, rett og slett. Jeg må innrømme at det er et stort savn for meg som mamma at besteforeldre bor så langt unna, og ikke bare for avlastningsmuligheter, men for guttungen selv som savner de. Fremtiden vil jo vise hvor du blir boende..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg