BARNEFRI!

Husker dere denne morgenkåpen fra graviditeten kanskje? ♥

Gullet mitt ♥

I går kveld hadde jeg barnefri! Det var litt deilig, men også veldig kjedelig uten Leo. Han var på overnattingsbesøk hos farfaren sin, og Fredrik var borte hos kompisene sine. Jeg ble sittende helt alene i stuen mens jeg så på en særdeles dårlig episode av norske talenter, og for å være helt ærlig så kjedet jeg meg skikkelig. Men samtidig var jeg alt for sliten til å finne på noe, – trodde jeg.

Det fikk meg igjen til å tenke på hvordan livet hadde vært uten Leo, og det hadde vært helt fryktelig… tomt? Man føler liksom at noe mangler, og det gjør det jo også. Når alt kommer til alt så ser man hva som virkelig betyr noe, og det er absolutt ingenting som kan måle seg med hvilken glede barn gir. Men uansett vet jeg at han har hatt det kjempefint, og man skal unne seg avlastning av og til, det er veldig viktig uansett alder.  Jeg dro likevel ut og bort til ei venninne senere på kvelden, så det ble en morsom kveld!

 Så dere… I morgen er det jo farsdag! Jeg har planlagt og kjøpt inn, dere vet jo hvordan jeg er! Elsker å styre og ordne med sånt og tar alle sånne dager skikkelig høytidelig. Gleder meg allerede! ♥

Kommer til å vise dere noen fine bilder jeg har tatt av deler av leiligheten senere i dag, så følg med! 

Stor klem

11 kommentarer
    1. Jeg tror nok at for deg som har barn, så blir det spesielt tomt uten barn. Allikevel tror jeg mange finner andre ting å finne hverdagen sin med, uten at den nødvendigvis føles som den er uten mening. Men jeg tror helt klart at man kanskje føler en større mening med livet om man har barn. 🙂

    2. Eline Nordli: Så klart, jeg mener jo ikke at de som ikke har barn må ha kjedelige eller meningsløse liv! Jeg mener bare at for meg hadde livet vært tomt uten barn, nettopp fordi det er det jeg er vant til 🙂

      Klem

    3. har du tenkt til å kjøpe gave til Fredrik på farsdagen imorgen?
      😀
      Han er jo en far for Leo

    4. Hvordan er forholdet mellom deg og Fredrik nå som dere har slått opp? Er det kleint å være rundt han noen ganger, syns du? Og jeg bare lurte på noe, siden dere har slått opp så sover dere jo nok ikke i samme seng, så hvor er det du/Fredrik sover?

    5. Foreldre har godt av litt fri. Leo og jeg har storkost oss vi mens farfaren har Vært på hyttetur. Leo er en vidunderlig og skjønn liten gutt.

    6. Heihei! Du, jeg må nesten bare skrive en kommentar til deg. Et rart sammentreff må jeg si; for ikke så altfor lenge siden ble jeg sammen med en gutt. Og jeg var innom bloggen din, og synes han og Fredrik var ganske like. Etter noen uker leste jeg her hos deg igjen, og så at du hadde vært gjennom et brudd. Jeg synes selvfølgelig det er utrolig dårlig gjort at mennesker som ikke kjenner deg, helt fremmede, kan blande seg så opp i dine situasjoner. Siden du skriver en blogg, er det fint at du er så åpen og ærlig, og jeg forstår ikke hvorfor andre må være frekke mot deg. Uansett.., rett etter at jeg leste om bruddet deres, tok forholdet slutt for meg også. Jeg synes bare det var veldig rart at han og Fredrik var så like, og at det tok slutt samtidig. Men jeg vil du skal vite at jeg føler med deg, og at jeg blir flau over andre fremmede mennesker som kan oppføre seg sånn mot noen de ikke kjenner som fortelle om noe vondt.
      Jeg jobber hardt med å komme meg opp igjen etter det, og det ville jeg tro du også gjør. Lykke til, og vit at det finnes noen som er i samme situasjon som deg akkurat nå <3 Bare kjør på videre, jeg digger bloggen din og måten din å skrive på!
      Hjertelig hilsen Sarah

    7. Sarah: Hei du! <3 Kjempekoselig at du tok deg tid til å si i fra altså, men Fredrik hadde aldri i verden hatt tid til å treffe noen. Han er på jobb fra 8 til 15:00 og etter det er han bare hjemme. Sånn har hverdagen vår vært siden Leo kom til verden, og det er snart 8 måneder siden 🙂

      Stor klem! Og føler med deg også 🙂

    8. Å nei!! Det var ikke sånn jeg mente det!! Jeg mente bare at det var et “artig” sammentreff! Huff, nei, det var overhode ikke det jeg mente altså!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg