HJEMMET VÅRT..

19 kommentarer
    1. Heia Skjønne Du!! 💜💜
      Dere har så utrolig flotte dører i leiligheten!! Jeg elsker de gamle flotte tredørene, kan sitte lenge å studere slike dører og kunne ønske vi kunne hatt slike dører her, men det hadde desverre blitt helt kræsj…. 😟 Likte veldig godt kjøkkenet deres også jeg og det lille hjørnet med stolen som har saueskinn i, der ved skapet. 💗💗 Gid jeg hadde hatt et så ryddig skap, men her er det for det medte garn og bøker i skapene og klærne flyter rundtforbi….. 😌 Nå er det middag her, litt sent, men dagen var plutselig gått og kvelden kommet, så da ble det sånn i dag. Grillede kyllingvinger, enkelt og deilig. Uten noe til, tar det enkelt nå. 😌💖
      Ønsker deg en super kveld videre, og en god og fredfylt natt og en deilig søndag!! 💜💜 Håper alt er vel med Leo også!! 💜💜 Tenkte på det innlegget du skrev om barnefri, at jeg forstår deg veldig godt selvom jeg ikke har egne barn. Så har jeg det sånn med tantebarna. Kommer jeg på besøk til de og barna ikke er der, så er det definitivt noe som mangler!! Det er godt med voksentid også ja, og bare kunne prate og slappe av sammen, og det er bare sunt å føle litt på savnet, da setter man enda større pris på det man har!! 💗💗 Men det er så godt når barna kommer tilbake igjen!! 💜💜
      Skulle det være noe jeg kan hjelpe deg med slik situasjonen er for deg nå, så må du bare si i fra. Jeg er god på å prate/skrive om ikke annet. Og selvom jeg er sånn ca 25 år eldre enn deg, så føler jeg at du er veldig voksen for alderen. Jeg tror ikke jeg hadde merket så mye til den aldersforskjellen!! 💜💜💜

    2. Anonym: Av vårt felles hjem mener du? Hvilken rett har jeg til det?

      Dessuten: er det til det beste for sønnen vår? At en av de han er tryggest på plutselig er borte? Nei, det er det ikke. Vi tar det langsomt fordi det er til det beste for Leo.

      Jeg minner om at dere som leser bloggen min ikke vet særlig mye om alt som har hendt.

      Klem

    3. Hei dere har et fint hjem mamma til michel og jeg elsker deg snuppa
      HILSEN MAMMAEN DIN

    4. Ville bare si at syns du er kjempe flink med Leo. Og at du tar virkelig ansvar som mamma. Stå på. Vær stolt av deg selv. 😊

    5. Det er ikke til det beste for Leo at mora hans bor sammens med en fyr som hun ikke lenger er sammen med.

    6. Anonym: Selvfølgelig er det ikke til det beste for Leo at en av de han er tryggest på plutselig blir revet bort fra han, fordi jeg tar et egoistisk valg om at jeg ikke takler å bo med eksen for Leo sin skyld?

      Prøv heller å se litt annerledes på det. Tenk så flott at vi klarer å bo sammen for sønnen vår, fordi vi kjenner han og ut inn og vet at det er det beste for han. Og det er jammen ikke lett når man går igjennom et samlivsbrudd, det forstår vel alle.

      Sånn vi ser det nå er både vi (og alle rundt oss som kjenner oss) enige i at det ikke er det beste for Leo at jeg kaster ut pappaen hans. Har vi kjempe lyst til å bo sammen? Nei, selvfølgelig ikke. Men har man først fått barn, så setter man åpenbart det først.

      Jeg lover at vi gjør alt for at Leo skal ha det bra. Hadde jeg ikke gjort det hadde jeg sittet på toget hjem til Gjøvik for lenge siden.

      Veldig fint om dere som leser bloggen kan respektere dette.

      Håper du får en fin dag, og sender deg en klem.

    7. Mamma som 16: Jeg må understreke at vi tar dette langsomt for Leo sin skyld, og at det ikke er slik at vi aldri skal flytte sammen – for det må vi jo med tiden. Men, alt til sin tid og vi kan ikke ha hastverk med en baby i bildet som er vant til at vi begge er rundt ham hele tiden.

    8. Anonym: Kjære vene, nå får det være nok. Selvfølgelig vil han merke at en av hans nærmeste ikke er der.

      Anbefaler deg en samtale med for eksempel en helsesøster. De har utdanning inmenfor dette området og hun så det helt motsatte: babyer merker absolutt slikt.

    9. Minner om at allerede i 5-6 måneders alder begynner tilknyttningsprosessen for alvor i ett barns liv.
      Det er klart at en baby på godt over 7 måneder vil merke at faren sin som han er vant med å ha ved siden av seg vær eneste dag og som han har knyttet sterke bånd til plutselig blir borte!
      Jeg syntes du som sitter å snakker om noe du ikke har snøring om skal lese litt om barns utvikling før du uttaler deg om noe du ikke har anelse om. Kjære deg du kan ikke ha det godt med deg selv som sitter å hakker og kverulerer på andre.
      Klem fra Marita <3 ( Sandefjord )

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg