JULESTEMNING

Lille pepperkakemannen ♥

 

Vi har kost oss så mye i kveld! Det er kanskje litt veeel tidlig å bake pepperkaker i og med at vi egentlig ikke er kommet lenger i november enn til 13, men jaja! Man får aldri nok julstemning.

Leo synes det hele var superspennende, kikket nøye på hva vi holdt på med og prøvde selvfølgelig å få tak i en del av det også. Det er så koselig å gjøre slike ting med de små, enda han ikke forsto en eneste ting av hva vi gjorde. Det blir om mulig enda koseligere neste år, når han faktisk kan delta i tillegg!

Jeg kan ikke fatte at vi allerede er i november, men jeg gleder meg veldig til jul. Det blir vår første jul med lillegutt, og det er så utrolig koselig å tenke på! Dessuten er det enda en måned nærmere Leo sin ettårsdag, som jeg gleder meg enda mer til!

God fredag!

7 kommentarer
    1. Så koselig! Nydelig gutt du har! Blir spennende med den 1. julen. Det bli vår første jul med lillegutt også, og det blir så koselig! Selv om han bare vil være 4 mnd og er alt for liten til å skjønne noe av det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg