BLOGGERNE

Jeg kan umulig ha vært den eneste som har fått med meg at ny sesong av bloggerne er på vei! 

Jeg har selvfølgelig fulgt med fra første sesong, fra å ha sett på som ikke-blogger hjemme på jenterommet i Gjøvik når det startet på tvskjermen, til nå som blogger selv med lillemann på fanget. Favorittene mine er Sophie Elise og Styleconnection-Kristin, og sistnevnte er Fredrik sin favoritt også. Ikke det at han er like gira som meg, men han ser gjerne på han også når jeg har først har fått okkupert tven og sofaen.

Det var spennende å se at det kommer en ny sesong til våren, og jeg tror pappahjerte lett kan bli enda en favoritt! Men jeg må si meg litt skeptisk til å trekke inn mennesker som ikke blogger. Programmet heter jo «bloggerne», sant? Uansett gleder jeg meg skikkelig til ny sesong, det blir spennende å se hvordan de skal gjøre det nå som det blir såpass mange flere som skal være med!

Hva tenker dere? 

4 kommentarer
    1. Joda, har fått det med meg jeg også. Jeg gleder meg. Følger 3 av de, så det blir spennende. Ha en strålende dag til deg sønnen din.:)

    2. Følge kunn sophie elise å styleconnection , og mammatilmichelle da, men d e kun for underholdninga haha.
      Syns d e litt teit at så mange som ikke e kjennt nestn skal være med..?
      Hadde vært mye bedre om du va med istede for alle de andre randomsan

    3. Der må jeg si meg enig med deg, Jessica… Hvorfor er ikke-bloggerne med? Eller er det bloggere som ikke er så kjente… Fritz Aanes ser jeg er med, han er gift med ei jeg gikk i klasse med, så jeg vet jo hvem han er og har han på vennelista på FB… Men ikke fått med meg at han blogger…
      Snodig at det er ikke-bloggere med i et program som heter “bloggerne”…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg