LEO’S ØNSKELISTE TIL JUL

Hei alle dere ♥

Tusen takk for kjemperespons på sist innlegg! Dere er så flotte, tusen hjertelig takk.

Jeg har jo spurt dere litt tidligere om hva vi skal kjøpe til Leo til jul, fordi vi har vært veldig usikre. Heldigvis fikk jeg god hjelp av dere, så nå har vi orden på hva vi skal kjøpe til Leo til jul! Gleder meg til å vise dere. Jeg har i tillegg laget en kollasj med en del stæsj som vi ønsker oss til Leo, en god blanding av mye forskjellig, og selv om det ikke sånn sett er ting verken han eller vi trenger, så elsker jeg å se på ting til han og det finnes jo så innmari mye fint! Håper dere liker den. Jeg la med linker med tanke på at bildene ikke er mine, men ingenting her er sponset sånn sett – da ville dere fått beskjed.

Lær-deg-å-gå vognA-B-C bilde PengerUllsokker med vingerDress med skjorte Leke klosserLeketeppeLekegrindOppbevaringskurver 

 

My first christmas body ♥ Blått koseteppe ♥ Baby Armani sko ♥

 

OOOG.. Jeg måtte selvfølgelig lage et par kollasjer med bilder av Leo fra han var nyfødt og til nå i samme slengen. Fint, sant?

 

Stor klem

9 kommentarer
    1. Hei.
      Jeg kjøpte en juletrekule til mi. Og var kjempestreng på at den pakken skulle åpnes først. Håpet er at vi pynter treet om ti år, så leter hun etter sin spesielle, aller første julegave for å henge opp.

    2. Anonym 11:03: Mitt barn har også hatt ønskeliste til jul og bursdag fra babytiden av. Det er gjerne noe besteforeldre, tanter og onkler ber spesifikt om. At det er foreldrene som lager den er en ting.
      Etter din rare logikk så pusser ikke små barn tennene heller, fordi foreldrene holder tannkosten? 😉
      Ha en fin dag alle. Det høres ut som en søt og variert ønskeliste. (Men jeg håper han får litt mer fargesprakende ting enn du har bilder av, masse fine kontrastfarger er stimulerende for de minste!)

    3. Anonym: Til å sette inn på kontoen hans til sparing 🙂

      Kjekt for alle venner og familiemedlemmer som leser bloggen min å se hva vi ønsker oss til han.

      KLem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg