UVANT UTEN FREDRIK.

Hei fra en stk stressa Jessica!!

Herregud for et sjokk jeg fikk når jeg var på butikken i stad, tilfeldigvis dro opp mobilen min og så at klokken var ti på FEM! Ikke har jeg fått i meg noe særlig med mat i dag (annet enn litt sjokolade) og spisebordet vårt er fylt på randen med julegaver, penger og klær om hverandre. Jeg er med andre ord bittelitt sen på alle fronter i dag!

 


Beklager forresten for kvaliteten på noen av bildene… Kameraladeren ligger i Gjøvik så jeg måtte ty til kameraet jeg brukte helt i starten når jeg blogget. Jaja!

Og det har vært et fryktelig uvant døgn uten Fredrik! Vi gleder oss så mye til han kommer hjem og jeg merker faktisk at jeg savner ham.. (Håper jeg kan si det uten at noen beskylder meg for ett og annet) Vi skal ha en koselig familiemiddag her hjemme med bare oss tre i dag. Leo, Fredrik, og meg da. Blir godt å få ham hjem igjen. Merker at Leo savner ham også! Han ser febrilsk rundt seg når jeg nevner pappa. Åh!

 

Nå jobber jeg med et par innlegg som kommer i kveld, og gleder meg til å dele dem med dere. Håper dagen har vært super hittil for deres del, så snakkes vi om ikke så lenge ♥

5 kommentarer
    1. Så fine bilder! Lille Leo er blitt en så stor og fin gutt Jessica! <3
      Jeg gleder meg til å lese innom bloggen når nye innlegg kommer. Håper du og Leo koser dere masse!
      Mange gode varme klemmer til dere begge. 😀 <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg